marcootje Geplaatst Maart 7, 2006 Bijdragen: 14 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/19/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Maart 7, 2006 Weet er iemand waar ik de film Transporter 2 kan downloaden met nederlandse ondertiteling. ik download met azureus Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 14
Gast MightyMarco Geplaatst Maart 7, 2006 Delen Geplaatst Maart 7, 2006 www.mininova.org Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Maart 7, 2006 Delen Geplaatst Maart 7, 2006 www.torrenttracker.nl je moet je daar ff aanmelden, tis een torrent site met allemaal dvd\'\'s met nl sub. transporter 2 zag ik er ook tussen staan. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst Maart 8, 2006 Delen Geplaatst Maart 8, 2006 hey, ik heb transporter 2 van ares maar die kwaliteit is slecht (ts versie,, maar je hebt wel ondertitel) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Perser Geplaatst Maart 10, 2006 Delen Geplaatst Maart 10, 2006 http://www.binsearch.info/?b=%5BRiPiK%5D.Le_Transporteur_2.%28The_Transporter.2%29.DVDRip.%5Bx264.HP%2Baa&g=alt.binaries.movies.divx&p=Yenc%40power-post.org+%28Yenc-PP-A%26A%29&max=250 Voor payserver 2 weken oud Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast kishan4uall Geplaatst Maart 10, 2006 Delen Geplaatst Maart 10, 2006 Volgens mij heb ik hem hier op dvd liggen, NL ondertiteld. Destijds nog gedownload op bcrelease.org, maar die site is neergehaald door BREIN. ARG! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie