Kimetje120 Geplaatst Juli 18, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/18/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 18, 2009 ik weet niet of ik hier goed zit maarja... Ik heb dus al een tijde de het kaartje ttds hij deed het perfect! maar nu wil ik hem helemaal schoonmaken dus alles eraf(Spellen) gaat niet alles eraf. Er blijven bestanden in met rare tekens die helemaal niet weg willen. En nu kan ik kan ik opeens geen spellen er meer op zetten. Pleas help me ik ga vrijdag op Vakantie en dan wil ik het probleem opgelost hebben Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Gast skinny242 Geplaatst Juli 18, 2009 Delen Geplaatst Juli 18, 2009 heb je de nieuwste firmware update erop staan? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Kimetje120 Geplaatst Juli 18, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/18/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 18, 2009 En dat is ??? wil je miss de link sturen en ook vertellen hoe het moet? Ik moet trouwens ook een nieuw sd kaartje halen >< dat ga ik ook doen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
meowndz Geplaatst Juli 25, 2009 Bijdragen: 131 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/16/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 25, 2009 http://www.sidderwebshop.nl/?page=information&page_id=36 hier plus handleiding Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 131
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie