achterhoek Geplaatst Juli 18, 2009 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/18/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 18, 2009 ik heb overlord 2 geinstalleerd heb de crack in het mapje gezet met daemon tools uit. maar dan wil ik hem starten doet die het niet dan geeft die een foutmelding hiet een screen van die foutmelding wie helpt mij! Post Merge: juli 18, 2009, 04:58:43 pm hier de screen [verwijderd door de beheerder] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Dark Legend Geplaatst Juli 18, 2009 Bijdragen: 438 Waardering: 3 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/08/07 Status: Offline Actief: Juni 18, 2012 Delen Geplaatst Juli 18, 2009 ik heb geen idee waardoor dit zou kunnen komen, maar probeer eens te herinstalleren of een andere crack Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 438
Tom Geplaatst Juli 18, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Juli 18, 2009 Wat is dat nou voor antwoord? Je zegt toch alleen iets als je wat weet? Volgende keer wil ik dit niet meer zien. Het probleem schijnt nogal frequent voor te komen, op torrentz.com zag ik het volgende: For those getting a .dll error and/or C++ error just download the latest PhysX pachage that is needed, from here: http://www.nvidia.com/object/physx_9.09.0428_whql.html It worked like a charm for me, got the game started with no errors whatsoever. En als dat niet werkt, kun je het volgende doen: After getting nowhere with the C++ error; Program:... File:..FxSDKFxName.cpp Line: 461 Expression: FxFalse != removeResult and physx is out of the question since my video card is ATI Radeon HD4870, I found a comment on forums stating that installing the demo version then reinstall this retail version solves the problem. Well so far I downloaded the demo (google "overlord 2 demo"), ran it and no C++ error pop up. Reinstalled this full version, and voila! Works like a charm now. Hope it solves all the C++ errors Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
achterhoek Geplaatst Juli 20, 2009 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/18/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 20, 2009 ey bedankt ja ik kan nu spelen kom alleen niet verder waar je alt ofzo moet doen dat snap ik niet dan gebuirt niks Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Dark Legend Geplaatst Juli 20, 2009 Bijdragen: 438 Waardering: 3 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/08/07 Status: Offline Actief: Juni 18, 2012 Delen Geplaatst Juli 20, 2009 toevallig de missie waarbij je moet inbreken? check www.gtagames.nl voor walktroughs, die hebben vaak handige tips om een missie op een slimmere manier te halen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 3 438
marcelvn Geplaatst Juli 20, 2009 Bijdragen: 949 Waardering: 113 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/08 Status: Offline Actief: Juni 16, 2017 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Juli 20, 2009 wat heeft een missie van gta met een overlord 2 probleem te maken ±) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 113 949
Heisenberg Geplaatst Juli 20, 2009 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst Juli 20, 2009 toevallig de missie waarbij je moet inbreken? check www.gtagames.nl voor walktroughs, die hebben vaak handige tips om een missie op een slimmere manier te halen. Dit is weer een antwoord dat niet in dit topic thuis hoort en niks aan dit topic toevoegt. Je bent al eerder aangewezen hierop, als je zo door gaat kan je zeker weten een waarschuwing verwachten. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
achterhoek Geplaatst Juli 20, 2009 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/18/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 20, 2009 wat heb ik dan aan zo antwoord met dat gta. hoe oud ben jij dan? maar weet iemand hoe ik dat moet doen? want ik snap der niks van dan moet je iets door waardoor er van die wensen kunnen komen maar dat lukt niet snap der echt helemaal niks van Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie