Spring naar bijdragen

erg trage pc

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  772
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

Ik zat vanochtend op een pc van familie. En de pc was heel erg traag, toen keek ik dus even bij processen van taakbeheer. En daar stond het volgende:

naamloos1m.th.png

Niet-actieve systemen gebruikt bijna alle cpu, dus ik denk dat hij daardoor zo traag is. Maar ik wou dus het proces beeindigen maar ik denk dat moet ik eerst maar even hier vragen wat er gebeurt en wat voor proces het precies is.

Weet iemand wat ik er aan kan doen?

Nou heb ik nog iets, hij heeft een nieuwe hp printer, en de cartridges waren op dus hij dee er nieuwe cartridges in, maar normaal kwam er zo'n scherm voor waar je alles mee op kon  lossen ofzo zij hij, maar dat kwam nu niet, hij zegt nu dus dat de 3 kleuren niet goed zijn, de zwarte inktcartridge is dus wel goed.

Het zou ook mooi zijn als iemand hier wat over wist te zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 772
  • Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  658
  • Actief:  
  • Leeftijd:  29

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 658

• Bijdragen:  1138
  • Waardering:   29
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Ik zat vanochtend op een pc van familie. En de pc was heel erg traag, toen keek ik dus even bij processen van taakbeheer. En daar stond het volgende:

naamloos1m.th.png

Niet-actieve systemen gebruikt bijna alle cpu, dus ik denk dat hij daardoor zo traag is. Maar ik wou dus het proces beeindigen maar ik denk dat moet ik eerst maar even hier vragen wat er gebeurt en wat voor proces het precies is.

Weet iemand wat ik er aan kan doen?

Nou heb ik nog iets, hij heeft een nieuwe hp printer, en de cartridges waren op dus hij dee er nieuwe cartridges in, maar normaal kwam er zo'n scherm voor waar je alles mee op kon  lossen ofzo zij hij, maar dat kwam nu niet, hij zegt nu dus dat de 3 kleuren niet goed zijn, de zwarte inktcartridge is dus wel goed.

Het zou ook mooi zijn als iemand hier wat over wist te zeggen.

Dat hij alle cpu in beslag neemt is gewoon normaal ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 29
  • 1.1k

• Bijdragen:  5250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Actief:  
  • Leeftijd:  40

niet actieve systemen hoort juist heel hoog te zijn ;)

hoe hoger hoe beter het zijn namelijk niet actieve systemen :)

Als je goed kijk verbruikt hij in je screen maar 16 kb dus dat is goed.

Waarschijnlijk zal het een andere reden hebben dat je pc langzaam is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 101
  • 5.3k

• Bijdragen:  772
  • Actief:  
  • Leeftijd:  30

ja oké had ik nog niet echt over nagedacht, maar ik dacht als dat het nou is dan kan ik die gewoon uitzetten. Ik zag evenlater ook al dat het bij mij thuis ook zo is. Maar toch bedankt, zet hier maar een slotje op want ik kijk zelf wel verder, en anders zet ik windows er wel een keer opnieuw op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 772

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...