Gast michiel76 Geplaatst Maart 7, 2006 Delen Geplaatst Maart 7, 2006 Aargh en ik zal hem werkend krijgen!!! Ik heb call of duty (deel 1) dit spel heeft een safedisk beveiliging. (staat op de daemon tool site) Dus het beste wat ik kan doen is het safedisk4hide bestandje gebruiken toch? Ik heb het spel geinstalleerd en wat moet ik nu doen? Zoals ik het nu doe werkt het niet. wat ik doe: (- unmount all drives, mocht er nog wat instaan) - start sd4hide op (- druk op restore, als je de hide knop nog niet kan gebruiken) - mount mijn CoD image van cd1 ik krijg dan het opstart scherm van CoD (kan je kiezen single player, multi player etc.) - druk op HIDE van de sd4hide - select single player op het CoD opstart scherm en krijg dan de melding: please insert correct cd-rom and restart the application. Jongens wat doe ik fout. alle hulp wordt zeer gewaardeerd. thanx ps, als ik het spel brand is dit probleem dan opgelost of moet ik dan alsnog een crack meebranden? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Maart 7, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25041 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: 5 uur geleden Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Maart 7, 2006 Je moet de crack nog plaatsen van de game Deze kan je vinden op http://m0003.gamecopyworld.com/games/pc_call_of_duty.shtml Succes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast michiel76 Geplaatst Maart 7, 2006 Delen Geplaatst Maart 7, 2006 he super bedankt!! hij doet het nu, ik dacht alleen dat ik ergens gelezen had dat een crack dan niet meer nodig was. toppie!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Alexx Geplaatst Maart 7, 2006 Delen Geplaatst Maart 7, 2006 het zal vast wel aan mij liggen hoor maar ik krijg hetzelfde met nfd most wanted an k heb geen id wat ik op die site moet downloaden :ermm: en of ik dat in moet voeren ofzo kan iemand me helpen??? bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast darkne0n Geplaatst Maart 7, 2006 Delen Geplaatst Maart 7, 2006 Alexx schreef: het zal vast wel aan mij liggen hoor maar ik krijg hetzelfde met nfd most wanted an k heb geen id wat ik op die site moet downloaden :ermm: en of ik dat in moet voeren ofzo kan iemand me helpen??? bedankt http://www.duken.nl/content/section/4/50/ ik denk dat je dit bedoelt? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Alexx Geplaatst Maart 8, 2006 Delen Geplaatst Maart 8, 2006 jah die heb ik helemaal gelezen maar als ik het spel dan wil spelen komt er dat ik de goeie dvd erin moet doen en ik gebruik wel sd4hide. maar dat met die crack weet ik niet welk k moet downloaden en hoe ik hem dan moet gebruiken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Kenny Geplaatst Maart 8, 2006 Delen Geplaatst Maart 8, 2006 gwn downloaden (zal zo ven kijken voor je) en dan bij c-schijf--> program files, zoek je naar de map van nfsmw en deze crack plaats je er gwn in. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Kenny Geplaatst Maart 8, 2006 Delen Geplaatst Maart 8, 2006 als je wilt stuur ik je die crack wel ff door via e-mail of msn : moonenkenny(at)hotmail(dot)com Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Alexx Geplaatst Maart 12, 2006 Delen Geplaatst Maart 12, 2006 is goed, ik heb je toegevoegd maar een crack wat voor bestand moet dat zijn? .exe?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Alexx Geplaatst Maart 12, 2006 Delen Geplaatst Maart 12, 2006 is goed, ik heb je toegevoegd maar een crack wat voor bestand moet dat zijn? .exe?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast coolieguy Geplaatst Maart 12, 2006 Delen Geplaatst Maart 12, 2006 succes :side: :side: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Maart 12, 2006 Delen Geplaatst Maart 12, 2006 een crack is meestal een .exe bestand ja. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie