nataliee Geplaatst Juli 16, 2009 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/16/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 16, 2009 Hallo,, Ik heb net sims2 voor de computer gedownload met untorrent en gebrand met imgburn. Hij doet het helemaal goed DEZE pc.. Alleen wil ik hem op een andere pc spelen,, (mijn eigen pc) . Dus deed ik de cd-rom in de pc alleen nu zegt hij dat ik cd/dvd 1 moet plaatsen :geheim: Dat snap ik dus niet want op de pc waar die dus gedownload en alles is doet hij het wel direct! Weet iemand hoe dit komt en hoe ik dit probleem kan oplossen??! Alvast bedankt!! Greetszz : Nataliee Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie