Gast MichelleSunno Geplaatst Juli 16, 2009 Delen Geplaatst Juli 16, 2009 Vraag 5: Ik heb nu Sims 3 geïnstalleerd, maar als ik het spel wil opstarten, moet ik weer een serial invoeren. Antwoord: Je hebt nu een No-CD Crack nodig. Die zit in dezelfde map "crack", nu gaat het om het bestand "TS3.exe". Kopieer dit bestand en plak het in de map "C:\Program Files\Electronic Arts\De Sims 3\Game\Bin" Nu vraagt Windows of je het bestand wilt overschrijven, klik op "Ja"----------------------------------------------------------------------------------- Bij mij staan er alleen bestande rld-sims3 en TS3 in de map crack. Ik heb TS3 gekopieerd naar de map /Bin maar hij vraagt nog steeds de code. Wat doe ik fout? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie