Spring naar bijdragen

bin-bestand branden met alcohol120 lukt niet

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  6
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

hallo, :)

Ik heb een film gedownload, uitgepakt met winrar en nu heb ik een bin-bestand van 817.054 kb en een cue-bestand van 1kb. Ik ga er van uit dat BIN de film is. Heb alcohol120 gedownload van deze site, via de handleiding probeer nu op dvd te branden, maar hij vraagt om een lege dvd terwijl die er in zit.

Aparaatstatus geeft dat ook aan. Nu draait dat al zo,n 20minuten, maar er gebeurd niets.

Wat gaat er fout?

Alvast bedankt voor jullie hulp

Ik denk dat ik al zie wat er fout gaat. De file die hij laat is de cue file en niet de bin.

Kan ik overigens ook niets mee. Maar hoe krijg ik dan de film gebrand? De bin file zie ik nl niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 6
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...