froggerk Geplaatst Juli 16, 2009 Bijdragen: 26 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/30/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 16, 2009 Jullie zullen wel denken gvd weer zo'n idioot die niet verder kijkt dan zijn neus! Maar dat heb ik wel gedaan:) Het lukt me gewoon niet om een poort te openen, ik heb zo'n beetje alle handleidingen geporbeerd (ook van portforward.com). Bij Utorrent blijft dat gele driehoekje er maar staan met: geen inkomende verbinding. Ik heb de handleidingen naar mijn weten goed doorlopen. De snelheid komt niet hoger dan 30 kb/s. Ik hoop dat jullie kunnen helpen. edit: Er staat nu een rood rondje met een ! (niet verbindbaar) Post Merge: juli 17, 2009, 09:15:25 pm niemand?... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 26
marco1 Geplaatst Juli 17, 2009 Bijdragen: 658 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/16/08 Status: Offline Actief: Mei 22, 2015 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Juli 17, 2009 Welke firewalls heb je op je pc en heb je een router, zoja welke? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 658
froggerk Geplaatst Juli 20, 2009 Bijdragen: 26 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/30/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 20, 2009 geen router, ik heb windows firewall. ook heb ik AD-Aware & AVG anti-virus free(ik weet niet of hier firewalls op zitten) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 26
miran102 Geplaatst Juli 25, 2009 Bijdragen: 317 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/20/08 Status: Offline Actief: April 27, 2021 Delen Geplaatst Juli 25, 2009 hier hebben we een centraal topic voor daar kan je al je vragen kwijt, dit is de link http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,26471.0/topicseen,topicseen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 317
damien28 Geplaatst Juli 29, 2009 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/24/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 29, 2009 Jullie zullen wel denken gvd weer zo'n idioot die niet verder kijkt dan zijn neus! Maar dat heb ik wel gedaan:) Het lukt me gewoon niet om een poort te openen, ik heb zo'n beetje alle handleidingen geporbeerd (ook van portforward.com). Bij Utorrent blijft dat gele driehoekje er maar staan met: geen inkomende verbinding. Ik heb de handleidingen naar mijn weten goed doorlopen. De snelheid komt niet hoger dan 30 kb/s. Ik hoop dat jullie kunnen helpen. Hallo Froggerk, Welke versie van Utorrent gebruik je eigenlijk? Ik zat ook met hetzelfde probleem, nadat ik mijn eerdere versie had geupload. Het beste is om Utorrent er helemaal uit te gooien, en versie 1.7.7 te installeren. Wat de snelheid betreft, het heeft allemaal te maken met hoeveel seeders er zijn. Met Utorrent 1.7.7 hoef je helemaal geen poorten te openen, of met je router of modem te gaan knoeien. Hoop dat dit voldoende is om je weer op gang te krijgen. Laat me weten of het is gelukt. Damien. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie