Gast Theo316 Geplaatst Maart 7, 2006 Delen Geplaatst Maart 7, 2006 Hallo Ik heb een vraag over het uitpakken mer winrar De film die ik opgehaald heb is 4.GB Nu wil ik die uitpakken met winrar maar ik krijg de volgende melding Met Fat32 sys kun je geen bestanden groter dan 4GB uitpakken Kan ik dit nog op een andere manier oplossen? Bvd Theo Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Maart 7, 2006 Delen Geplaatst Maart 7, 2006 na ff googlen Windows ME is FAT32 en die heeft een file groote limiet van 2 GIG, je kunt zo\'n file dus NIET uitpakken, ook niet met een of andere trick. NTFS (NT4/XP) is een file-formaat dat daar geen last van heeft. Je kunt dus XP over ME heen zetten en daarna je hardeschijf converteren van FAT32 naar NTFS en dan de file uitpakken..... of de file gewoon weg gooien en alles laten zoals het is Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Maart 7, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25041 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: 5 uur geleden Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Maart 7, 2006 dat komt omdat je hardrive draait op fat32. Deze moet je opzetten naar NTFS. Dit doe je als volgend; ga naar start -> uitvoeren en typ CMD in. nu kom je in een \"dos\" scherm (donker met witte letters ) Dan typ je het volgende: CONVERT C: /fs:ntfs Hierna even de PC herstarten en alles draait nu sneller en je kan ook bestanden op je pc hebben groter als 4 gb. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast Theo316 Geplaatst Maart 7, 2006 Delen Geplaatst Maart 7, 2006 Ik heb 3 pc in mijn netwerk 2 keer winXP 1 keer win 98se Heeft dit geen gevolgen voor het netwerk Hoef je windowsxp en alle andere programma\'s niet opnieuw te instaleren? Ik ben een leek op dit gebied Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie