robin1994 Geplaatst Juli 15, 2009 Bijdragen: 250 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/27/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 15, 2009 ik download nu al 2 jaar ofzo met torrents, en ik vroeg me gewoon af hoe groot de kans is dat ik daarvoor beboet wordt of in de gevangenis terechtkom. ik ben waarschijnlijk gewoon paranoide, maar ik doe liever niks als het gevaarlijk is en ik wil zeker niet de politie aan deur voor copyright schendig. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 250
Sander Geplaatst Juli 16, 2009 Bijdragen: 1203 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/07 Status: Offline Actief: Augustus 11, 2020 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Juli 16, 2009 Nou er is een kans dat het gebeurd dat je gepakt word maar dat is zo klein 0.01% kans is dat je gepakt word waarschijnlijk nog niet eens. Je moet je daarvoor geen zorgen maken Want ik heb nog nooit gezien/gehoord dat een normale downloader is gepakt. Kijk het is een ander verhaal als jij dvd's/games op het internet verspreid. Dus opzich is het veilig. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
Erwin. Geplaatst Juli 16, 2009 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Juli 16, 2009 Daar is al een soort gelijk topic over. Lees die eens door daar staat je antwoord. Deze gaat op slot. http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,30539.0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie