Gast michiel76 Geplaatst Maart 7, 2006 Delen Geplaatst Maart 7, 2006 He hoi, Ik zie het ff niet meer, misschien is het wel heel simpel maar heb ff jullie hulp nodig. Ik heb een spel gedownload die 2 cd\'s heeft. Ik heb de image van cd1 gemount met daemon tools Halverwege het installeren wordt er om cd 2 gevraagd dus die wil ik ook mounten. een tweede virtuele cd player herkent het spel niet bij het installeren dus dat is ook geen optie en ik kom niet uit het installatie scherm met ALT-TAB. Hoe kan ik die tweede image nu mounten in dezelfde virtuele drive? is er soms een mogelijkheid om de taakbalk vast te zetten tijdens het installeren zodat ik bij het daemon tools icoontje kan komen? Of is er een mogelijkheid om twee images te mounten zodat hij automatisch overschakelt? iemand een idee of is de enige oplossing het spel fikken en opstarten via een echte cd? (dan moet ik nog ff naar de winkel om nieuwe cd-r te halen want ze zijn op hahaha) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Maart 7, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25041 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: 5 uur geleden Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Maart 7, 2006 Je moet inderdaad met een ALT-TAB weer naar je windows en de 2de cd mounten. Lukt dat niet zorg dan dat je naast de installatie ook een programma open hebt zoals notepad. Dan kan je via alt-tab dat programma openen. Ook werkt CTRL+ALT+DEL vaak goed en komt je wel in je windows omgeving. Moet lukken! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast michiel76 Geplaatst Maart 7, 2006 Delen Geplaatst Maart 7, 2006 god wat voel ik mij stom, dat is het natuurlijk!!! thanx!!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Maart 7, 2006 Delen Geplaatst Maart 7, 2006 of druk op de Windows toets dat werkt ook meestal wel Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie