Esat Geplaatst Juli 15, 2009 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/07/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 15, 2009 Hallo, Bij verschillende spellen van mij gaat het spel zomaar dicht als ik het toetsenbord gebruik dit gebeurde bij NFS Carbon,Counterstrike 1.6, Tactical Ops en Emergency 4. Counterstrike 1.6 en Tactical ops moet werke deze 2 spellen werkte ook maa nu niet meer. Ze opene wel maar als ik op een toets druk gaat het zomaar dicht.! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Gast skinny242 Geplaatst Juli 15, 2009 Delen Geplaatst Juli 15, 2009 Paar vragen: Doet je toetsenbord het wel in Internet Explorer of in andere browsers en in de office programma's? Heb je de inplug van je toetsenbord al eens schoongemaakt? Wat doen de spellen met een ander toetsenbord? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Esat Geplaatst Juli 15, 2009 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/07/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 15, 2009 anders zou ik deze topic tog niet kunne open kom op denk ff na man. en het ligt nite aan mun toetsebord. maar aan men pc. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Gast skinny242 Geplaatst Juli 15, 2009 Delen Geplaatst Juli 15, 2009 je zult iets in de instellingen hebben verandert, dus probeer eens een systeemherstel naar de plek waar alle games het nog deden zet wel ff al je documenten enzo op een USB of externe harde schijf. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
ActionWaction Geplaatst Juli 15, 2009 Bijdragen: 1138 Waardering: 29 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/20/08 Status: Offline Actief: Februari 20, 2015 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Juli 15, 2009 Nieuwe vragen; Welke toetsenbord heb je? Gebeurt het bij een enkel knop of bij iedere knop? ... Dat waren de vragen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 29 1.1k
Erwin. Geplaatst Juli 16, 2009 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 40 Delen Geplaatst Juli 16, 2009 anders zou ik deze topic tog niet kunne open kom op denk ff na man. en het ligt nite aan mun toetsebord. maar aan men pc. Wil je het wel netjes houden, deze mensen proberen je juist te helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie