animallovertje Geplaatst Juli 15, 2009 Bijdragen: 136 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/19/08 Status: Offline Actief: December 21, 2013 Delen Geplaatst Juli 15, 2009 hallo, Ik ben zelf in het bezit van een NDS Lite. hier heb ik een R4 kaart voor gekocht, om spellen erop te kunnen spelen. na de kernel te hebben gedownload en erop te hebben gezet deed die het en ik heb er heel veel plezier van. nu heeft mijn nichtje ook een ds en zij wou ook graag zo'n kaartje. ze hebben precies dezelfde als ik gekocht. zij wisten niet hoe het werkte , dus zou ik alles voor je klaarmaken. maar nu zit ik dus op een probleem. hij doet het niet! ik heb verschillende kernel downloads geprobeerd. ook de uitleg via dit forum, maar als ik hem dan via de ds wil spelen dan staat er in het bovenste scherm in het rood: Menu? hij doet het dus niet. Het enige verschil tussen haar ds en de mijne is dat zij een groene heeft en in een zwarte, dat is weinig verschil dus. wij hebben allebei de lite versie! als ik mijn kaart (met mijn kleine kaartje) erin doe, doet ie het wel... maar als ik haar R4 kaart gebruik en mijn kleine kaartje erin doe, doet ie het ook niet. Heel raar dus! weet iemand hoe ik dit kan oplossen, want ik wil dit graag voor haar regelen. en ga nu bijna op vakantie (vrijdag vroeg) ik zou het dus daarvoor moeten regelen! Alvast heel erg bedankt! en als er meer informatie nodig is, dan zeggen jullie het maar groetjes, Judith Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 136
Cédric. Geplaatst Juli 15, 2009 Bijdragen: 1626 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/07/08 Status: Offline Actief: September 10, 2012 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Juli 15, 2009 Welke R4 heb je ? Je kan ook R4 SDHC hebben en daarvoor heb je inderdaad andere fimewire nodig. Hier kun je makkelijk de verschillende zien. http://www.r4stunter.nl/information.php?info_id=11&osCsid=38b5eb34c51e7956fb905d8d282e30b2 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.6k
animallovertje Geplaatst Juli 15, 2009 Bijdragen: 136 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/19/08 Status: Offline Actief: December 21, 2013 Auteur Delen Geplaatst Juli 15, 2009 Bedankt voor het snelle antwoord! er staat inderdaad iets anders op het kaartje van m'n nichtje... op die van mij staat: R4 Revolution for DS (NDSL/NDS) en op die van mijn nichtje staat: R4 Upgrade revolution for ds (ndsl/nds) www.R41-SHDS.com) ik kan trouwens die van mijn nichtje niet op de site vinden die je me gaf. maar misschien hebben jullie aan de tekst nu wel genoeg om te weten wat ik nodig heb. ik heb namelijk geen idee. maar ben nog steeds verschillende versies aan het uitproberen! Post Merge: juli 15, 2009, 04:19:57 pm oooooh nu zit ik te denken... is dit soms de kaart voor de DS I ??!?!?! dan zal ie zeker niet werken op de lite... als dat zo is, weet ik tenminste wel wat er fout is gegaan.. maar hoop dan wel dat mijn nichtje het nog kan ruilen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 136
Cédric. Geplaatst Juli 15, 2009 Bijdragen: 1626 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/07/08 Status: Offline Actief: September 10, 2012 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Juli 15, 2009 Normaal voor jou : http://www.r4ds.cn/ je nichtje : http://www.r4dsl.net/download-en.asp Post Merge: 15 juli 2009, 16:21:23 Post Merge: juli 15, 2009, 04:19:57 pm oooooh nu zit ik te denken... is dit soms de kaart voor de DS I ??!?!?! dan zal ie zeker niet werken op de lite... als dat zo is, weet ik tenminste wel wat er fout is gegaan.. maar hoop dan wel dat mijn nichtje het nog kan ruilen. Wat op DSI werkt, werkt op lite normaal nu ook nog altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.6k
animallovertje Geplaatst Juli 15, 2009 Bijdragen: 136 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/19/08 Status: Offline Actief: December 21, 2013 Auteur Delen Geplaatst Juli 15, 2009 Geweldig! voor mezelf was het trouwens al gelukt ik heb net een RSi gedownload en het werkt!!!! Heeeel erg bedankt voor alle snelle en goede antwoorden! nu kan ik mijn nichtje blij maken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 136
Cédric. Geplaatst Juli 15, 2009 Bijdragen: 1626 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/07/08 Status: Offline Actief: September 10, 2012 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Juli 15, 2009 Hehe, graag gedaan. Hier mag een slotje op. :peace: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.6k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie