Spring naar bijdragen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  94
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  53

>:(Hoi ik kom er niet uit de meeste cracks gaan prima maar deze lukt niet dit staat erbij INSTALL GAME. COPY FILES IN CRACK FOLDER TO GAME FOLDER

IN "PROGRAM FILES". REPLACE EXISTING FILES.

Je hebt 2 folders de bookworm.exe en de crack ik heb de crack folder naar de bookworm folder gesleept

er gebeurd ook niets ook al zie je een map dat er bestanden overgaan werkt het niet kan iemand mij eenvoudig vertellen hoe dit werkt ????

Ik neem aan dat het hetzelde is als de crack dat je naar de folder moet gaan en die moet openen en hem daarin moet zetten en dan werkt het maar dit werkt niet ,,ik heb er ook al 1 gehad met namen en nummers werkte ook niet wie weet de oplossing liefst uitleg crack bvb dank Jos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 94
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Gast skinny242

Je moet de crack kopiëren en bij de game folder in program files erbij zetten. Vaak krijg je een berichtje dat je iets moet vervangen zoals bij alle cracks. Als dit niet werkt kan het zijn dat de crack die erbijgelverd is niet werkt. Je zult in dit geval naar een nieuwe crack op zoek moeten gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

• Bijdragen:  94
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  53

Hey

Bedankd voor het snelle andwoord de crack werkte dus gewoon niet

Toch fijn om te weten ,ik was er ook al a8 gekomen dat je het beste

je internet uit kan schakelen wanneer je het eenmaal weet is het zo makkelijk

Ik begrijp het andwoord en een andere crack werkte idd wel thanks

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 94

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  8 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...