Gast Nixke Geplaatst Maart 6, 2006 Delen Geplaatst Maart 6, 2006 Ik heb call of duty 2 gedownload en ik kan nu alleen de multiplayer spelen. Als ik de single player wil spelen geeft hij aan dat er geen schijf is. Ik heb wel antiblaxx maar ik weet nie hoe dat werkt. Hoe kan ik dit het beste doen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst Maart 6, 2006 Delen Geplaatst Maart 6, 2006 ik heb onder de naam: call of duty 2 online een site staan waar je call of duty 2 online kunt spelen zoek maar op duken naar; call of duty 2 online Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Nixke Geplaatst Maart 8, 2006 Delen Geplaatst Maart 8, 2006 Ik kan ook wel online spelen maar ik wil ook gewoon singleplayer kunnen spelen. Ik heb de crack van cod2 maar hoe moet dat? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Maart 8, 2006 Delen Geplaatst Maart 8, 2006 C;/Program files/Activision/Cod2/ plak in die map je crack, nu zal er een melding verschijnen klik op vervangen, en je kunt spelen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
bigbrother Geplaatst April 11, 2006 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/26/07 Status: Offline Actief: Maart 1, 2019 Delen Geplaatst April 11, 2006 C;/Program files/Activision/Cod2/ plak in die map je crack, nu zal er een melding verschijnen klik op vervangen, en je kunt spelen. hoe bedoel je plak? je crack in een word bestand zetten en dan in die map doen ofzo? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Gast Dusszz Geplaatst April 11, 2006 Delen Geplaatst April 11, 2006 als het goed is je crack een .exe bestand... die moet je in die map gooien Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
bigbrother Geplaatst April 11, 2006 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/26/07 Status: Offline Actief: Maart 1, 2019 Delen Geplaatst April 11, 2006 weet iemand waar je die crack kan vinden :blush: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Gast Dusszz Geplaatst April 11, 2006 Delen Geplaatst April 11, 2006 klik >>HIER , deze crack heb ik gebruikt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie