WuLLe Geplaatst Juli 13, 2009 Bijdragen: 119 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/13/06 Status: Offline Actief: Januari 27, 2012 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Juli 13, 2009 Hallo mensen, Ik ben van plan om een website te maken om zo een beetje bij te verdienen. Heb me de laatste weken een beetje ingelezen over alle mogelijkheden. Nou is mijn vraag of er mensen ervaring hebben met de diensten van bijvoorbeeld Swiftysite (NL) of SiteBuildIt (EN) waarbij je de site online kunt maken en zij alle 'marketing' doeleinden voor hun rekening nemen, zodat je bijvoorbeeld hoog in de zoekmachines komt en veel bezoekers trekt. Dit lijkt zeer aantrekkelijk, maar de kosten zijn natuurlijk stukken hoger dan wanneer ik zelf aan de slag ga. Kortom; weet iemand of de opbrengsten opwegen tegen de kosten? Ps. Het plan is om gewoon een informatieve site te maken, dus zonder verkoop van producten en/of diensten. Groeten, WuLLe Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 119
Gast skinny242 Geplaatst Juli 13, 2009 Delen Geplaatst Juli 13, 2009 Kijk eens op http://www.weebly.com daar kun je heel makkelijk een site maken met of zonder hulp of voorafgemaakt design. Je kunt dan ook nog een account maken op google adsence en dan advertenties op je site zetten. Ik zou als ik jou was vooral zorgen dat je je site goed promoot!! dat is altijd het belangrijkste en je moet hem altijd uploaden. dat trekt altijd meet bezoekers, anders raken ze ongeïnteresseert. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
WuLLe Geplaatst Juli 14, 2009 Bijdragen: 119 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/13/06 Status: Offline Actief: Januari 27, 2012 Leeftijd: 35 Auteur Delen Geplaatst Juli 14, 2009 Het maken van de site is niet echt een probleem. Mijn vraag is echt of ik met mijn informatieve en relatief toch wel kleine site er goed aan doe om Swiftysite of SiteBuildIt te gebruiken. Leveren de hogere betalingen ook rendement op in mijn geval? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 119
Gast skinny242 Geplaatst Juli 14, 2009 Delen Geplaatst Juli 14, 2009 Hoe wil je je geld verdienen via de site? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
WuLLe Geplaatst Juli 14, 2009 Bijdragen: 119 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/13/06 Status: Offline Actief: Januari 27, 2012 Leeftijd: 35 Auteur Delen Geplaatst Juli 14, 2009 Voornamelijk d.m.v.: -affiliate programma's -Google Adsense In andere mogelijkheden heb ik me nog niet zo verdiept. Als ik op m'n gevoel af ga denk ik dat de bedragen die ik hiermee verdien niet gaan opwegen tegen kosten van swiftysite en/of SiteBuildIt. Maarja, ik ben op dit gebied een nieuweling dus wat weet ik ervan . Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 119
Gast skinny242 Geplaatst Juli 15, 2009 Delen Geplaatst Juli 15, 2009 Als je er een van deze 2 zou kiezen dan zou ik vooor Swiftysite gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
WuLLe Geplaatst Juli 15, 2009 Bijdragen: 119 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/13/06 Status: Offline Actief: Januari 27, 2012 Leeftijd: 35 Auteur Delen Geplaatst Juli 15, 2009 Ok, bedankt voor je reacties O0 Tot slot nog één vraagje: Ik lees verschillende dingen over de extensie van een site (weet niet of dit de juiste benaming is)Sommigen zeggen dat .nl beter is omdat er veel mensen via google alleen zoeken naar sites binnen Nederland. Anderen zeggen weer dat .com beter is en je site in het engels te maken, zodat je dan meer potentiële bezoekers hebt. Wat is jouw mening? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 119
Gast skinny242 Geplaatst Juli 15, 2009 Delen Geplaatst Juli 15, 2009 ligt eraan of je site over iets mondiaals gaat of over iets lokaals. Als mensen over de hele wereld op je site terecht moeten komen moet het natuurlijk in goed engels worden gezet. Maar als het alleen voor nederlanders is moet je het natuurlijk in het nederlands en .nl gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie