ma11gic Geplaatst Juli 13, 2009 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/13/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 13, 2009 Ik heb office 2007 gedownload via thepiratebay, kan ik dan updates ontvangen? & waar vind ik die nederlandse talenpakket? Ik ben Ymessi, ik ben mijn wachtwoord vergeten. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
Gast skinny242 Geplaatst Juli 13, 2009 Delen Geplaatst Juli 13, 2009 Kijk eens op de gewone ofice site of je daar niet iets vind. Je hebt namelijk een serial code moeten geven en daardoor hebben ze hem als het goed is als legaal gezien dus kun je dingen van de orginele site downloaden dacht ik. Veel succes O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie