thmzzz Geplaatst Juli 13, 2009 Bijdragen: 15 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/10/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 13, 2009 Hallo leden , ik heb een probleem met vista glazz .. > als ik vistaglazz geinstalleerd heb en alles klaar heb dan wil ik het aanklikken maar geeft vistaglazz aan : programma reageert niet gelijk al , Groeten thomas ;D Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 15
Oud-beheerder Duken Geplaatst Juli 13, 2009 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25025 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: 10 uur geleden Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Juli 13, 2009 Probeer het eens met de laatste versie. Deze kan je downloaden op: http://www.codegazer.com/ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
thmzzz Geplaatst Juli 13, 2009 Bijdragen: 15 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/10/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 13, 2009 heb ik gedaan , ik heb het zelfs van alle verschillende sites gedaan ik heb het opnieuw geinstalleerd en alles , geeft nogsteeds aan : VistaGlazz werktniet meer Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 15
Gast skinny242 Geplaatst Juli 14, 2009 Delen Geplaatst Juli 14, 2009 Het kan zijn dat een ander programma vista glaz blokeert, dat had ik met moviemaker. het werd geblokeert door een brandprogramma dat ik ervan af heb gehaal. Nu werkt alles weer zoals normaal. Ik ben hierachter gekomen via de site van windows, miss moet jij daar ook eens kijken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
thmzzz Geplaatst Juli 14, 2009 Bijdragen: 15 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/10/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 14, 2009 kan je die site sturen van microsoft ? alvast bedankt Post Merge: juli 14, 2009, 03:01:00 pm Het kan zijn dat een ander programma vista glaz blokeert, dat had ik met moviemaker. het werd geblokeert door een brandprogramma dat ik ervan af heb gehaal. Nu werkt alles weer zoals normaal. Ik ben hierachter gekomen via de site van windows, miss moet jij daar ook eens kijken kan je die site sturen vna microsoft , of wat moet ik intypen in google precies ? , alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 15
Gast skinny242 Geplaatst Juli 14, 2009 Delen Geplaatst Juli 14, 2009 probeer hier eens iets te zoeken ik kon wat ik vond niet meer vinden is weggehaald Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
thmzzz Geplaatst Juli 15, 2009 Bijdragen: 15 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/10/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 15, 2009 Het is gelukt , het lag gewoon aan vista ik moet nog een update uitvoeren vandaag / net gaf die aan dat ik nog een update moest uitvoeren dat heb ik gedaan en het is gelukt O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 15
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie