Gast Hazara Geplaatst Maart 6, 2006 Delen Geplaatst Maart 6, 2006 Hey laatste paar dagen doet mijn dvd brander (brand station) heel raar -ik brand normaal op herbrandebare dvd\'s tijdens het branden stopt hij ineens met schrijven -ook wilt hij HEEL moeilijk dvd wissen (waar ik al op heb gebrand) -ook herkend hij de cd/dvd niet (als ik hem in m\'n dvd station doe) -hij reageerd ook niet goed, als ik een cd/dvd wil uitwerpen ik denk zelf namelijk dat deze schijf station kapot is? hebben mensen ook klachten gehad toen hun brand station kapot ging??? ik heb deze pc niet zolang, 3 maanden ofzo wat kan de oorzaak hiervan zijn? (ik heb nog garantie), wat kan ik nu het beste doen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Maart 6, 2006 Delen Geplaatst Maart 6, 2006 miss moet je eens een nieuwe dvd rw gebruiken, miss is die ouwe stuk het kan ook aan je brand prog liggen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst Maart 6, 2006 Delen Geplaatst Maart 6, 2006 nou ik heb al diverse dvd\'s geprobeerd maar het probleem is resterend, maar als het aan de schijfjes lag, dan zou, hij wel normaal moeten reageren, als ik iets wil uit werpen, en normaal een cd/dvd kunnen lezen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Maart 6, 2006 Delen Geplaatst Maart 6, 2006 tja, dus daar ligt het nie aan.. maar het kan wel als je dvd bekrast is dat je pc raar reageert en dat ie um niet leest. (tenminste daar heb ik wel een slast van gehad) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst Maart 6, 2006 Delen Geplaatst Maart 6, 2006 jah daar dacht ik namelijk eerst ook aan (ik had aan vriend uit geleend, en ik dacht dat ie er niet zorgvuldig mee om was gegaan) maar er waren geen krassen zichtbaar, en ik heb ook een nieuw pakket dvd\'s gekocht en daar doet ook al zo raar? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast rodericky Geplaatst Maart 6, 2006 Delen Geplaatst Maart 6, 2006 Je Moet een DVD cleaner kopen volgens mij is je lens vuil het kost zo\'n 10 euro Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Maart 6, 2006 Delen Geplaatst Maart 6, 2006 zou tog wel raar zijn dat het na drie maanden al noodzakelijk is om je dvd speler schoon te maken, maarja het zou wel de oplossing kunnen zijn Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst Maart 6, 2006 Delen Geplaatst Maart 6, 2006 hey, (ik heb momenteel druk met school, pww, proefwerkweek) ik ga anders van de week wel ff naar computer zaak ff me systeem kast brengen, misschien ondekken ze wel iets zodat ze het kunnen repareren of raden ze mee ook zo\'n dvd cleaner aan? bedankt dussz,, Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast c4ssh3rn Geplaatst Maart 6, 2006 Delen Geplaatst Maart 6, 2006 je hebt toch garantie laat er een nieuwe inzette pww rulezz Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst Maart 6, 2006 Delen Geplaatst Maart 6, 2006 jah inderdaad, ik heb garantie, maar dat gaat een beetje moeilijk; ik woon doetinchem, en ik heb hem in utrecht (bij de mediamarkt) gekocht Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast c4ssh3rn Geplaatst Maart 6, 2006 Delen Geplaatst Maart 6, 2006 das nie zo slim op welke school zit jij? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst Maart 6, 2006 Delen Geplaatst Maart 6, 2006 isala,, hoezo? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast c4ssh3rn Geplaatst Maart 6, 2006 Delen Geplaatst Maart 6, 2006 ik ook Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast smartass Geplaatst Maart 6, 2006 Delen Geplaatst Maart 6, 2006 ik ook Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst Maart 6, 2006 Delen Geplaatst Maart 6, 2006 - ideetje - Duken, is het niet leuk om een topic te maken over de gebruikers zelf ? hobby\'s , opleiding en dat soort dingen, het is opzich wel leuk om wat meer over de mensen te weten te komen. Dat gebeurt al een beetje door de chat, maar meestal zijn daar weinig/dezelfde mensen online. en ik woon in heerhugowaard nog meer mensen misschien ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Maart 7, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25040 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Januari 2 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Maart 7, 2006 hahah lol waarom komt iedereen van die school af?! Erg toevallig Hangen er daar soms poster van duken? Maar op het idee van Ocram. Je kan inderdaad een topic ervoor aanmaken in de huiskamer. Dan maken we hem sticky. Geef het beestje een leuk naampje en plaats het :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast Hazara Geplaatst Maart 7, 2006 Delen Geplaatst Maart 7, 2006 posters???,, nou nee :laugh: dat ook weer niet ik denk dat ik wel weet waarom \'zoveel\' van mijn school gebruik maakt van Duken.nl ik denk zelf dat ik een van de eerste was die het ondekte dus ik vertel het door in mn vriendenkring, en die maken ook een acount (zoals smartass),, meestal in de pauze\'s check ik duken.nl ff dus ik denk ook dat andere dat opgevangen hebben omdat veel site\'s geblokt is bij ons op school gaan ze duken ff checkke Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Maart 7, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25040 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Januari 2 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Maart 7, 2006 cool! Dus duken is open op jullie school Dat is lachen :laugh: Zet ze dan als startpagina bij jullie neer :whistle: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast Dusszz Geplaatst Maart 7, 2006 Delen Geplaatst Maart 7, 2006 Bij ons op school is duken ook niet geblokt , alleen om hem als startpagina neer te zetten ben ik wel even bezig we hebben namelijk meer dan 150 pc\'s :silly: :pinch: zal morgen alvast beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast smartass Geplaatst Maart 7, 2006 Delen Geplaatst Maart 7, 2006 gelukkig is duken niet geblockt op school nee, en hazara, nog bedankt voor de tip Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst Maart 7, 2006 Delen Geplaatst Maart 7, 2006 shiiiit hey k heb computerzaak gebeld,, hoeveel het kost om alleen mijn pc daar ff te laten checkken,, alleen dat kost al 30euro,, wat een naaierij zeg(nettjes gezegt) maar die kerel zei ook dat fijitsu siemens,, misschien zijn producten aan huis kwam ophalen,, k bel nu ff naar mediamarkt om te kijken wat hun te zeggen hebben (je moet lang aan de lijn wachten man) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst Maart 7, 2006 Delen Geplaatst Maart 7, 2006 dichtbij zijnde mediamarkt is in enschede (65 km ong. van hieruit) en als hij opgestuurde moet worden, mis ik mijn pc, ongeveer 1 maand! en dat is lang man! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Maart 7, 2006 Delen Geplaatst Maart 7, 2006 wtf, kunnen ze nie gewoon ff een nieuwe dvd brander geven Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst Maart 7, 2006 Delen Geplaatst Maart 7, 2006 echte flikkers man,, moet ik geld dokken voor vervoer en dan ook nog een maand zonder pc, zonder internet enz... je kunt wel binnen 5 minuten zo\'n toestel kopen maar als er iets aan mankeert, moet je er een maand voor wachten voordat je hem terug krijgt! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Maart 7, 2006 Delen Geplaatst Maart 7, 2006 dat is gewoon zwaar genaaid, ik dacht dat zoiets onder de garantie viel, maar vervoer moet je dus nog wel betalen :evil: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie