Gast kitwim Geplaatst Juli 12, 2009 Delen Geplaatst Juli 12, 2009 hallo allemaal. ik heet kitty en ben oma van twee kleindochters , mij hobby is foto's bewerken van de kids en lezen en me pctje. verders wonen wij in het brabantse land, ben getrouwd en nog steeds gelukkig hahaha. oke groetejs kitty Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast natascha29 Geplaatst Juli 18, 2009 Delen Geplaatst Juli 18, 2009 hoi ik ben natascha Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast mikejesse Geplaatst Juli 19, 2009 Delen Geplaatst Juli 19, 2009 Hallo allemaal, ik ben mike en hoop het erg leuk te hebben op deze mooie site mijn hobby's zijn muziek en wandel graag in de natuur vriendelijke groeten mike Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie