Spring naar bijdragen

Dvd brander wil film niet branden

Gast bossenova

Aanbevolen reactie

Gast bossenova

Graag vraag ik wat assistentie aangezien ik nieuw ben op het vlak van films branden.

Ik heb een Lite-on dvdrw sohw 1633 s brander ik gebruik nero express 2 en clone dvd 2.

De film is goed uitgepakt bevat geen ontbrekende rar bestanden ( volgens quickpar ) .

Deze bestanden kan ik ook gewoon op mijn pc bekijken echter bij het branden gaat het mis.

Het log fouten bestand van nero zal ik nog even niet posten,aangezien het erg groot is.

Bij clone dvd 2 geeft hij de volgende melding:schrijven naar dvd video mislukt Dvd schrijffout (Whrite dvd9) Er is een schrijffout opgetreden waarschijnlijk door slechte media vervang alsjeblieft de media en probeer het opnieuw. Ik gebruik maxell dvd-r schijfjes max 16 speed.

Bij nero converteerd hij alle bestanden gewoon goed video_ts met vob bestanden enz,daarna wil hij gaan branden en binnen een seconde zegt hij: branden mislukt???

Ik heb begrepen dat het niet de allerbeste zijn maar goed,ik heb de spec's van de lite on opgezocht en hij moet gewoon dvd-r kunnen branden. Heeft iemand een idee waar het mis gaat?

Alvast bedankt

grt Bossenova

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Populaire dagen

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...