Spring naar bijdragen

Vastlopende gebrande ps1 games

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  3
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hey iedereen,

Sinds kort geleden kreeg ik opeens weer is zin om een aantal van de oude ps1 games die ik heeel vroeger veel gespeeld heb te downloaden en te branden. Ik heb nog steeds hier ook een ps1 staan ook is deze omgebouwd ooit lang geleden. Vroeger had ik al heel vaak gebranden spellen gespeeld en alles dee dhet perfect. Maar nu heb ik laatst dus 2 spellen gebrand waarbij beide de bestanden een .bin en .cue was. Echter loopt nu het spel iedere keer direct vast zodra jehet scherm krijgt met playstation logo :/ ben niet een totale noob qua branden etc. download altijd films ps2 spellen pc etc. werkt altijd. Maar dit vat ik ff niet meer.

Nou hopelijk weet iemand waarom hij nou de hele tijd vast loopt... (ik heb nog ff gecheckt met oude spellen of ie het nog wel goed deed me ps1 andere spellen werkte wel :P)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3
  • Reacties 6
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Gast angel_creek

Misschien zijn de spellen die niet werken geen playstation1 spellen. Want ik zie dat het geen .ISO is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Ik download via nieuwsgroepen, daar gaven ze aan psx oftewel ps1... En 1 van de 2 spellen deed het wel nog ff alleen liep ie iedere keer vast en nu komt ie niet meer voorbij dat eerste scherm met playstation logo net als het andere spel :/ ik had ze gebrand met nero, net ook nog ff met clonecd geprobeerd maar dan doet ie nog vager en geeft hij dat logo met playstation logo half weer en weet ik veel wat... Maar het zijn wel gwn ps1 spellen dus en die ene deed het ook wel ff liep aleen vet veel vast en nu nix meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3

Ik heb hem gwn zelf de snelheid laten bepalen... maakt dat dan wat uit bij ps1/cd? want bij ps2/dvd maakt dat echt nix uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  6 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...