Marith Geplaatst Juli 11, 2009 Bijdragen: 24 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/28/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 11, 2009 Hoi, Ik las op verschillende sites dat je een USB Loader kunt hebben.. (voor de wii) Nou heb ik een externe hardeschijf, dus zou moeten kunnen, maaarr.... Als ik Home Brew Channel opstart krijg ik alleen maar de keuzes: - Cios Rev10 Installer - IOS Downgrader v1 - WAD Manager v 1.4 Ik word er niet wijs uit, kan iemand mij helpen? Wat kan je verder nog met Home Brew Channel?? Groetjes, Marith Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 24
Gast angel_creek Geplaatst Juli 12, 2009 Delen Geplaatst Juli 12, 2009 Homebrew afspelen natuurlijk. Je kan het beste een tutorial opzoeken (Als die er is) op www.ndss.nl Een nederlandse site over de wii en nds... Post Merge: juli 12, 2009, 10:48:20 am Bekijk dit topic eens, misschien heb je er wat aan': http://ndss.nl/viewtopic.php?f=6&t=2634&p=32100&hilit=usb+loader#p32100 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Marith Geplaatst Juli 14, 2009 Bijdragen: 24 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/28/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 14, 2009 niemand verdere tips? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 24
Gast angel_creek Geplaatst Juli 15, 2009 Delen Geplaatst Juli 15, 2009 Je kan het beste op www.ndss.nl een topic maken. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie