chezter Geplaatst Mei 6, 2005 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/12/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Mei 6, 2005 Op deze site staan recente films die blijkbaar op mirc zijn te downen. Weet iemand hoe je ze te pakken krijgt? Ik geraak er niet wijs aan uit en veel informatie staat er niet bij. Alvast bedankt. Gerre Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Oud-beheerder Duken Geplaatst Mei 6, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Mei 6, 2005 op de site staat: Want an account? Find me on mirc ! :woohoo: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
chezter Geplaatst Mei 7, 2005 Bijdragen: 7 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/12/06 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Mei 7, 2005 Ja, dat heb ik ook wel zien staan. Maar hoe? Ik heb gezocht op mirc naar \"NLDupe\" bij accounts, zonder resultaat. Ik heb ook enkele titels van vermeldde films opgezocht op ircspy. Niks. Toch zou ik hierover meer willen weten. Kan iemand helpen aub. Alvast bedankt. Gerre Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 7
Oud-beheerder Duken Geplaatst Mei 7, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25024 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: November 13 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Mei 7, 2005 Ik weet het helaas ook niet sorry :ohmy: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast EmptySuck Geplaatst Juli 29, 2005 Delen Geplaatst Juli 29, 2005 Beste mensen, Hier een nldupe.com gebruiker; even om jullie uit de droom te helpen: er valt niets te downloaden daar via mIRC of via welke manier ook. Het is een database met films er in, meer niet. Met vriendelijke groeten, EmptySuck PS Admin delete mijn account weer.... danku Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast adminnldupe Geplaatst November 7, 2005 Delen Geplaatst November 7, 2005 Hoi, Tis sinds tijdje een nieuwe url: www.nldupe.net En accounts zijn alleen voor mensen die we kennen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast kishan4uall Geplaatst November 7, 2005 Delen Geplaatst November 7, 2005 Oke, dit ook weer opgelost. -Slotje. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie
Gearchiveerd
Deze discussie is nu gearchiveerd en afgesloten voor verdere reacties.