wally1991 Geplaatst Maart 6, 2006 Bijdragen: 8 Waardering: 0 Prestatiepunten: 378 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/26/07 Status: Offline Actief: November 12, 2021 Delen Geplaatst Maart 6, 2006 hey allemaal, ik krijg mijn spel niet aan de praat, als ik leesme bekijk. staat er heel simpel de volgende stappen, cd branden installeren met onderstaande serials en spelen maar. Maar k heb dus alles van dat gedaan en niks werkt. Het zijn allemaal ccd bestanden, wel 14 stuks en ik weet me god niet wat ik nu moet doen, wie heeft hier verstand van?? p.s ik heb het ook met deamon geprobeerd maar die pakt em ook niet. groeten tamara Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 8
Gast Duhnise Geplaatst Maart 6, 2006 Delen Geplaatst Maart 6, 2006 Ik heb dus precies \'t zelfde probleem! Hij zegt dat ik de disc van \'t spel moet plaatsen. :ermm: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Maart 6, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25041 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: 5 uur geleden Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Maart 6, 2006 Probeer de bestanden eens te openen met winrar. Kan je ze dan ook uitpakken? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
wally1991 Geplaatst Maart 6, 2006 Bijdragen: 8 Waardering: 0 Prestatiepunten: 378 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/26/07 Status: Offline Actief: November 12, 2021 Auteur Delen Geplaatst Maart 6, 2006 ze zijn allemaal al uitgepakt dat is het vreemde eraan. en deamon pakt ze dus niet omdat je 1bestand moet selecteren maar het zijn er dus 14 ccd bestanden wat zou ik nog meer kunnen doen??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 8
Gast EJay Geplaatst Maart 6, 2006 Delen Geplaatst Maart 6, 2006 je kunt er een crack proberen op te zetten www.gamecopyworld.com www.gameburnworld.com Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Maart 6, 2006 Delen Geplaatst Maart 6, 2006 JFtamara schreef: ze zijn allemaal al uitgepakt dat is het vreemde eraan. en deamon pakt ze dus niet omdat je 1bestand moet selecteren maar het zijn er dus 14 ccd bestanden wat zou ik nog meer kunnen doen??? zijn het 14 bestanden die waarvan het icoontje bestaat uit 3 boekjes ?? zoja dan moet je het eerste bestand uitpakken met winrar en daar komt een image uit. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast c4ssh3rn Geplaatst Maart 6, 2006 Delen Geplaatst Maart 6, 2006 staat er geen mdf, mds ofzoiets dan moet je die ff mounten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast c4ssh3rn Geplaatst Maart 6, 2006 Delen Geplaatst Maart 6, 2006 srry kheb nie zo goed gelezen het zij ccd bestanden Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast lazyloon Geplaatst Maart 12, 2006 Delen Geplaatst Maart 12, 2006 ik heb een open for business mdf en mds file maar die doen het met daemon tools ook niet wat moet ik doen?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie