squadofnl Geplaatst Juli 11, 2009 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/10/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 11, 2009 hallo ik ben nu een nieuw lid vooral heb wat problemen met dingen en snap heel vaak ut allemaal niet dus ik dacht even kijken of ze me hier kunnen helpen. mijn naam is johan ben 16 jaar hoop dat ik hier hulp krijg Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Gast angel_creek Geplaatst Juli 11, 2009 Delen Geplaatst Juli 11, 2009 Veel plezier :D! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
squadofnl Geplaatst Juli 13, 2009 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/10/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 13, 2009 Bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie