thmzzz Geplaatst Juli 11, 2009 Bijdragen: 15 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/10/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 11, 2009 Hallo leden , Ik heb een probleem met het spel harry potter en de half bloed prins Eerst wist ik niet in welke map ik de crack moest zetten , maar nu is de crack in deze map gezet : D:\Program Files\Electronic Arts\Harry Potter en de Halfbloed Prinsâ„¢\pc Maar het gene wat die nu aan geeft is : geen cd/dvd gevonden plaats een cd om harry potter en de half bloed prins te kunnen spelen , en als ik het via het icoontje hp6 afspeel dan start die op maar dan geeft die zwart beeld aan en doet die niks .. Groeten , Thomas ;D Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 15
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie