thmzzz Geplaatst Juli 10, 2009 Bijdragen: 15 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/10/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 10, 2009 Hallo leden , ik had eerst een probleem dat ik de crack file ( de map waar de crack in geplaats moest worden ) niet kon vinden maar ik heb nu de crack gekopieerd in de map D:\Program Files\Electronic Arts\Harry Potter en de Halfbloed Prinsâ„¢ maar nu moet ik harry potter opstarten via de map : D:\Program Files\Electronic Arts\Harry Potter en de Halfbloed Prinsâ„¢\Razor1911 als ik harry potter - hp6 nu aanklik komt er vervolgens zwart beeld heeft iemand enig idee wat ik nu moet doen ? ;D Groeten thomas Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 15
ActionWaction Geplaatst Juli 10, 2009 Bijdragen: 1138 Waardering: 29 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/20/08 Status: Offline Actief: Februari 20, 2015 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Juli 10, 2009 HP6 zet je in D:\Program Files\Electronic Arts\Harry Potter en de Halfbloed Prinsâ„¢\pc Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 29 1.1k
thmzzz Geplaatst Juli 10, 2009 Bijdragen: 15 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/10/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 10, 2009 ik heb de crack nu gezet in de map : D:\Program Files\Electronic Arts\Harry Potter en de Halfbloed Prinsâ„¢\pc Maar het gene wat die nu aan geeft is : geen cd/dvd gevonden plaats een cd om harry potter en de half bloed prins te kunnen spelen , en als ik het via het icoontje hp6 afspeel dan start die op maar dan geeft die zwart beeld aan en doet die niks .. ? :-\ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 15
Bryanoh Geplaatst Juli 12, 2009 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 12, 2009 Het probleem ligt waarschijnlijk niet aan het spel, maar aan jou computer. kijk eens op: http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest Ik heb dit probleem bij assasins creed gehad, mijn laptop kan simpelweg het spel gewoon niet aan en dan verschijnt er een zwart scherm, maar je hoort het geluid wel. dus waarschijnlijk heb je hem voor niks gedownload Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie