Spring naar bijdragen

verbatim??

Gast marluda

Aanbevolen reactie

Hoi

Ik brand al een tijdje wii-spelletjes en nog nooit problemen gehad(ja af en toe wel een corrupt file, maar ja, dat heb je wel eens). Ik heb vandaag een spindle verbatim dvd-r binnen gekregen en was helemaal enthousiast om mijn harddisk eens leeg te gaan branden...

Maar heb er nog niet een voor elkaar gekregen  >:( Telkens na 7-14% spuugt mijn brander de dvd eruit, en krijg ik een failed-to-burn boodschap. Zowel met nero als met Infra-recorder, als met magic-iso.

Voorheen had ik verschillende merken dvd-r's, van de lidl, van sony, boeide niet welke... allemaal deden ze het prima.

maar nu heb ik dus de alom genoemde (en geroemde) verbatim-schijfjes, en nu werkt het gewoon niet meer...

Weet iemand misschien een oplossing... anders zit ik mooi met nog zeker ruim 40 van die schijfjes te koekeloeren...

bedankt alvast voor de hulp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 9
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  113
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

probeer eens om met imageburn te branden, en op een lage snelheid: 1x.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 113
Gast laaflot@gmail.com

imgburn gedownload... filetje gepakt... branden... 14, 15, 16, ja zelfs 18 %(ik had al hoop)... ping... error...

Onderstaand diverse p.s. van de error meldingen.. wie weet kan iemand er iets mee?

Post Merge: juli 11, 2009, 12:26:17 pm

hmm ik ben dus dezelfde als marluda, alleen ik heet hier ineens anders.... geen idee hoe dat kan, maar goed, het probleem blijft gelijk  >:( cd'tje 8 naar zijn grootje

[verwijderd door de beheerder]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

• Bijdragen:  113
  • Actief:  

hmmm... Zou kunnen liggen aan slechte brander, mss kanj de driver updaten, maar ik denk dat je gewoon een slechte brandr hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 113
Gast laaflot@gmail.com

maar waarom komt nu dat probleem pas naar voor? Ik heb al tijden gebrand... en goed werkend ook... en nu doet ie ut ineens nie meer...(bij nieuwe cd's)

grommm

wat is goedkoper.. nieuwe brander of toch nieuwe cd's kopen...  ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

• Bijdragen:  1626
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Beter terug je oude dvd's gebruiken en de verbatim's verkopen...

Maar het is erg raar, verbatim is normaal HET merk.

Misschien moet je is bellen naar de winkel waar je ze gekocht hebt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.6k

• Bijdragen:  603
  • Waardering:   14
  • Prestatiepunten:  306
  • Actief:  

hallo,

Heb je al meerdere games geprobeerd of heb je steeds de zelfde game gebruikt??

Groetjes Patrick

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 14
  • 603
Gast angel_creek

Het kan ook aan de game liggen. Ik probeerde ooit eens een game te branden, alleen was er iets mis met de iso op 99% stopte hij, met allemaal errors. Kon de dual layer dvd weg gooien. Niks meer aan. Nadat ik een andere iso had gedownload (Zelfde spel) ging hij normaal branden zonder enkel probleem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
Gast laaflot@gmail.com

nou... na alle andere zaken uitgesloten te hebben ben ik toch maar even hier naar de computerzaak om de hoek gegaan.. Daar nog even doorgesproken wat er zou kunnen wezen en we kwamen tot de conclusie dat het dan toch de brander moest zijn... Een nieuwe brander meegenomen(kosten wegen  niet op tegen nieuwe dvd-tjes kopen, ik bedoel voor 24 euro kun je geen bult vallen) en geinstalleerd...

tadaaaaa hij doet ut...

waarschijnlijk kon mijn brander de goede kwaliteit van de verbatims niet aan... die zijn, aldus de medewerker van de compushop hier ietsie dikker dan andere dvd-r's...

Maar allemaal bedankt voor het meedenken.. mijn probleem is opgelost!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  7 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...