Spring naar bijdragen

nintendo ds gamecard spellen zoeken

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

hallo allemaal,

ik heb voor mijn kinderen een nintendo ds-card (m3ds real) en een dsi-card (r4i) gekocht.

helaas heb ik weinig verstand van deze dingen.

nu heb ik een aantal vragen:

- welke spellen kan ik hierop zetten? ik zie termen als gba, snes, etc.

- moeten dat speciaal spellen zijn voor de ds of de dsi?

- op welke site vind ik deze spellen en zijn ze dan ook in het nederlands? ik heb wel sites doorgekregen, maar die bestaan niet meer.

- er schijnt ook een mogelijkheid te zijn in een keer meerdere spellen te downloaden en daarna uit te zoeken welke je wilt hebben.

- wat is een rumble pack en werkt dit bij alle spellen? het zit bij de m3 ds real kaart.

ik heb me al suf gezocht maar alle antwoorden (ook via de kaart-site) zijn zo technisch dat ik geen idee heb waar het over gaat.

misschien dat iemand even tijd heeft om dit uit te leggen?

alvast hartelijke dank!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  1626
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Welke spellen = DS games

Moeten niet speciaal zijn: alleen DS en GBA werkt.

ja sommige spellen zijn in Nederlands.

Ja, je kunt een NDS pack downloaden via torrent (meestal rond de 1000 games en ja, je kan eruit kiezen welke je op je MicroSD kaartje plaatst)

Rumble pack : Normaal trilt dat (maar weet het niet zeker) En ook als je DS webbrowser gebruikt heb je dat nodig.

Ik raad je aan om hier spelletjes te downloaden : www.romulation.net Of via torrent (www.thepiratebay.org)

Veel succes !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.6k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...