Spring naar bijdragen

Cod WaW start niet meer

gabazo

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  8
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Beste mensen,

Ik heb call of duty eind 2008 gedownload en had de eerste keer geen problemen met het installeren en spelen. Nadien niks qua hardware verandert oid.

Laatst wilde ik weer cod gaan spelen dus ik besloot het weer te installeren.

Als ik cod nu installeer doet alles het gewoon, hij start op en ik kan beginnen. Ik druk op Solo en dan krijg ik het scherm welke moeilijkheid ik wil doen. Voorheen klikte op bijvoorbeeld regular en dan startte het spel. Nu kan ik klikken wat ik wil, maar het scherm blijft staan en er gebeurt niks, het loop dus niet echt vast, er gebeurd gewoon niks.

Dit geldt hetzelfde voor het joinen van gecrackde servers, voor heen werkte dat wel. maar als ik nu servers probeer te connecten door het in de console in te typen werkt het ook niet. de console verdwijnt en er gebeurt gewoon niks.

Iemand een idee?

Aan me specs en me drivers kan het niet liggen. Ik heb het spel dus al eerder gespeeld op deze pc en de laatste drivers heb ik ook al geinstalleerd voor mijn Nvidia 9600 GT

Zal ik gewoon hem opnieuw downloaden? Kan het daar aanliggen, dat me download beschadigd is oid?

ik hoor het graag,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 8
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Gast angel_creek

Ik zou geen oplossing weten download maar opnieuw. Bij zulke problemen was bij mij de enigste oplossing een nieuwe downloaden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

• Bijdragen:  4943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Je kunt je probleem even kopiëren en plakken in het centrale topic. Dit topic gaat op slot.

hier dus verder: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,24960.225

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...