Stoffer Geplaatst Juli 8, 2009 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/04/06 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 8, 2009 Ik probeer Daemon tools lite te installeren, maar krijg steeds de boodschap dat ik een code moet invullen. Die code heb ik niet en ook geen apparaat om die aan te vragen. Hoe kom ik Daemon Tools lite, de laatste versie? Post Merge: juli 08, 2009, 10:00:00 pm Dit is geen antwoord op mijn vraag. Hoe ik moet downloaden weet ik natuurlijk al lang, maar niet hoe ik die Daemon tools lite kan installeren zonder dat ik een code moet hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Pctje Geplaatst Juli 8, 2009 Bijdragen: 2626 Waardering: 29 Prestatiepunten: 261 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/20/08 Status: Offline Actief: November 4, 2021 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Juli 8, 2009 Ik probeer Daemon tools lite te installeren, maar krijg steeds de boodschap dat ik een code moet invullen. Die code heb ik niet en ook geen apparaat om die aan te vragen. Hoe kom ik Daemon Tools lite, de laatste versie? Post Merge: juli 08, 2009, 10:00:00 pm Dit is geen antwoord op mijn vraag. Hoe ik moet downloaden weet ik natuurlijk al lang, maar niet hoe ik die Daemon tools lite kan installeren zonder dat ik een code moet hebben. gewoon zonder code? das mogelijk? of neem gewoon power iso veel makklijker Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 29 2.6k
kaasbroodje Geplaatst Juli 8, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Juli 8, 2009 voor daemontools heb je helemaal geen code nodig :-[ van welke site heb je het ??? ik heb dtools (lite) van deze site en ik had geen code nodig http://www.daemon-tools.cc/eng/downloads Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
headsh0t Geplaatst Juli 9, 2009 Bijdragen: 2728 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/12/08 Status: Offline Actief: Oktober 17, 2014 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Juli 9, 2009 Waarschijnlijk had je de verkeerde (overkwam mij ook eerst), Daemon Tools LIGHT staat bijna onderaan. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.7k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie