Gast tom6309 Geplaatst Maart 5, 2006 Delen Geplaatst Maart 5, 2006 Hoe kan ik een filmpje maken van wat er zich op mijn beeldscherm afspeelt? Ik wil graag een WoW filmpje maken, maar het lijkt me zinloos om 24 keer per seconde op de Prtscrn te gaan drukken. Weet iemand hier een proggie voor? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Maart 5, 2006 Delen Geplaatst Maart 5, 2006 webcam op je scherm richten voor screenies gebruik ik altijd screenhunter. is mss niet heel geschikt voor wat jij wil doen maar je kan al sneller screenies maken ed dan met printscreen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst Maart 5, 2006 Delen Geplaatst Maart 5, 2006 tsja ik heb geen webcam :laugh: t moet echt ongeveer 24 fps zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst Maart 5, 2006 Delen Geplaatst Maart 5, 2006 Misschien is de Swiff Player wat voor je gewoon bij download.com intikken screen movie\'s Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast c4ssh3rn Geplaatst Maart 6, 2006 Delen Geplaatst Maart 6, 2006 nee man camtasia! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast c4ssh3rn Geplaatst Maart 6, 2006 Delen Geplaatst Maart 6, 2006 hier is link van camtasia is trial versie gewoon ff serial invoeren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst Maart 8, 2006 Delen Geplaatst Maart 8, 2006 bedankt, ik denk dat het lukt, t is een goed proggie. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast darkne0n Geplaatst Maart 8, 2006 Delen Geplaatst Maart 8, 2006 dat van sebasjuh ga ik ook gebruiken denk ik,, ziet er goed uit Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst Maart 8, 2006 Delen Geplaatst Maart 8, 2006 ik heb nu de registered, degene die dat ook wil, email me ff Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast c4ssh3rn Geplaatst Maart 8, 2006 Delen Geplaatst Maart 8, 2006 van fraps? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst Maart 8, 2006 Delen Geplaatst Maart 8, 2006 ja Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast darkne0n Geplaatst Maart 8, 2006 Delen Geplaatst Maart 8, 2006 ikke ! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast kishan4uall Geplaatst Maart 10, 2006 Delen Geplaatst Maart 10, 2006 Neem FRAPS, dat is hét gamerecord programma dat er is www.beepa.com Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast afg Geplaatst April 8, 2006 Delen Geplaatst April 8, 2006 sebasjuh2 schreef: Als jullie een filmpje hebben gemaakt laat hier maar even een linkje achter zodat we hem kunnen bekijken. Ben wel benieuwd naar jullie filmpjes he ik wee nie of je hier in geintresseerd bent. maar hier een filmpie van een runescape clan waar ik in zit. ook met dat programma gemaakt volgens mij. http://rapidshare.de/files/17062478/the_apron_killers.wmv.html Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast afg Geplaatst April 8, 2006 Delen Geplaatst April 8, 2006 sebasjuh2 schreef: Als jullie een filmpje hebben gemaakt laat hier maar even een linkje achter zodat we hem kunnen bekijken. Ben wel benieuwd naar jullie filmpjes en heir een andere filmpje : http://rapidshare.de/files/17439651/The_Apron_killers_07-04-06.wmv.html Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie