marjoleinn Geplaatst Juli 8, 2009 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/30/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 8, 2009 Hallo allemaal, Ik heb hier een R4 kaartje liggen deluxe. Maar ik heb pokémon erop gezet. En als ik het kaartje in de nintendo stopt blijft hij zeggen: Loading. Hij komt niet verder. Ik heb uTorrent 1.8.3 gedowloand om de spellen erop te zetten. Maar ook als er niks opstaat blijft hij hangen bij Loading. Weet iemand wat dit betekend? Gr. marjolein Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
Cédric. Geplaatst Juli 8, 2009 Bijdragen: 1626 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/07/08 Status: Offline Actief: September 10, 2012 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst Juli 8, 2009 Hmmm Ok... We beginnen even van nul. 1 : je formateerd je microSD kaartje naar FAT. 2: je download de juiste firmwire 3: je download spelletjes via www.romulation.com of utorrent (dus www.thepiratebay.org) 4: Je pakt ze uit met winrar en versleept ze naar je MicroSD kaartje 5: dan moet je normaal kunnen spelen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.6k
marjoleinn Geplaatst Juli 8, 2009 Bijdragen: 9 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/30/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 8, 2009 Wat bedoel je met FAT? en met juiste firmwire waar kan ik dat allemaal downloaden Post Merge: juli 09, 2009, 02:43:42 pm Ik heb nu de juiste firmware : English 1.22 en heb FAT 32. Dit is mijn scherm even op de url klikken http://img199.imageshack.us/img199/1796/schermpje.png Weet iemand wat ik fout doe? Gr Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 9
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie