Gast Hazara Geplaatst Maart 5, 2006 Delen Geplaatst Maart 5, 2006 Hey,, ik heb deze film gedownload: syriana (van mininova) ¥¥¥ Syriana DVDscr XViD DVDRip-MeeKRaB 2005 ondertitel van; nlondertitels alles doet perfect,, kwaliteit, ondertitel maar als ik hem omzet loopt geluid niet sychroon met beeld nou wil ik graag weten, wie deze versie van de film heeft gedownload en heeft omgezet???,, ik zou het fijn vinden als je zou reageren en het volgede bekend maakt (voorbeeld); ik heb dezelfde versie gedownload ik heb hem omgezet,, omgezet met ....* en hij loopt synschroon/ of niet iedereen alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast eagles Geplaatst Maart 9, 2006 Delen Geplaatst Maart 9, 2006 probeer virtualdubmod eens deze vind je hier klik klik en verder op deze site staat ook nog een Nederlandse handleiding succes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie