mpc007 Geplaatst Juli 8, 2009 Bijdragen: 46 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/29/09 Status: Offline Actief: November 16, 2012 Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Juli 8, 2009 Hey misschien hebben jullie mijn vorige topic ook gelezen / beantwoordt, maar ik speel inmiddels met vee lol call of duty 5 op cracked servers. ik zoek de servers op via epcgaming.com, en dat werkt opzich prima, je zoekt naar een server waar in de naam de termen 1.4 en cracked genoemd worden. bij de gewone servers in de lijst krijg ik 'different version COD_WaW MP' of 'prior kick/ban'. de servers die dus wel goed zijn en waar ik op kan (dat doe ik door de zogenaamde 'privat server client NO pb-kick patch') werken verder prima. Maar nu de vraag: heel veel van die maps zijn Gemixde types (sabotage, search and destroy, domination, capture the flag - om de beurt een andere), en er zijn een paar TDM (team deathmatch) servers. Maar nu speel ik eigenlijk veel liever FFA (free for all), dat deed ik namelijk ook op COD4 en dat vindt ik veel leuker. Maar op epcgaming staan geen FFA servers. DUS: weet er iemand een cracked FFA server of een site waar deze servers op staan? alvast thanx > of het hardcore is of niet maakt niet uit Post Merge: juli 09, 2009, 09:08:44 pm mensen, ik wacht eigenlijk nog op een reactie zoals nu is het zo druk op de cracked servers van EPC Gaming dat er geen een boven de 15 spelers bij staat die voldoet aan deze termen: Cracked + 1.4 + TDM/FFA + niet vol Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 46
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie