Spring naar bijdragen

Tv voor bij xbox

Pctje

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  2626
  • Waardering:   29
  • Prestatiepunten:  261
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Hee iedereen,

Aangezien op de planning staat een xbox te kopen, leek het ook wel tijd voor een nieuwe tv. Maar mijn vraag is: Wat raden jullie mij aan full hd of is hd ready voldoende?

ik heb een budget van ongeveer 400 - 600 euro.

Niet heel erg veel maar hopelijk wat voor te vinden.

Graag advies en voorbeelden wat een goede keuze zou zijn.

Pc :friends:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 29
  • 2.6k
  • Reacties 12
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   64
  • Prestatiepunten:  383
  • Dagen gewonnen:  3
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Als ik jou was zou ik voor een Samsung TV gaan. Een Full HD scherm wordt een klein beetje moeilijk voor 600 euro max. Ik ben (nu) een beetje uit de hele HD TV rage, omdat die van mij alweer bijna twee jaar oud is. Ik heb de Samsung LE32S81B en is een top TV om op te gamen!

79185A8968386F2BC12572A4004CEBBD_big.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

• Bijdragen:  5918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Actief:  

Ik heb een beetje rondgezocht en verschillende review bekeken. Ben op twee tv's uitgekomen.

- Samsung LE32A756. Specificaties: 32" Full HD 1080p, contrast: 70:000:1. Bij deze is die zo'n 600 euro.

- Sony Bravia KDL-40L4000. Specificaties: 40" Full HD 1080p, contrast: 2.000:1, 33.000:1. Zie hier de prijzen. Inclusief verzendkosten is die wel wat duurder, maar dan heb je een zeer mooie tv.

40" = 102 cm.

Resolutie van 1080P Full HD = 1920x1080. Hebben allemaal een HDMI aansluiting.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

• Bijdragen:  1626
  • Waardering:   0
  • Actief:  

Ik zou voor deze gaan : http://www.redcoon.be/index.php/cmd/shop/a/ProductDetail/pid/B176309/cid/15005/Samsung_LE32B550/

of deze : http://www.redcoon.be/index.php/cmd/shop/a/ProductDetail/pid/B178222/cid/15005/Samsung_LE32B541/

Ik twijfel eigenlijk ook al een tijdje tussen die 2 want ik zou ook graag is mijn 360 aan HD is willen aansluiten.

ah, ik zie het net dat ik op belgie zat , hier is nl ; http://www.redcoon.nl/ . Maar ik denk dat de prijzen niet zullen verschillen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.6k

• Bijdragen:  5247
  • Waardering:   249
  • Actief:  

Hoeveel inch wil je hebben?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 249
  • 5.2k

• Actief:  

Hoeveel inch wil je hebben?

tja opzich heb ik niet zon heel erg grote kamer dus 24 - 30 inch ofzo? want een maat van me heeft 32 inch maar das echt facking groot

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 29
  • 2.6k

• Actief:  

Samsung LE26A330

Ik lees wel dat de poot een beetje zwak is...

En dat is niet het enige!

http://www.kieskeurig.nl/lcd_televisie/samsung/le26a330/reviews/221998/

Na uitgebreid speurwerk deze tv gekocht vanwege het mooie scherpe beeld bij een gewone kabelaansluiting. Een scherper beeld dan duidelijk duurdere tv's en een behoorlijk geluid door de speakers die aan de zijkant zitten.

Ik was erg tevreden over mijn aankoop. Zelfs bij sportuitzendingen geeft dit type een heel acceptabel beeld. Geen last van vervorming van bijvoorbeeld een bal die hard geschoten wordt. Dat zijn situaties waarbij een lcd het moeilijker heeft dan bij de ouderwetse tv's. Geen probleem voor deze lcd.

Na enkele weken begon ik me te irriteren aan de gele plekken op gezichten, die verschenen bij studiouitzendingen. Kreeg dat d.m.v. instellingen niet weg. Bij toeval kwam ik bij de winkel waar ik mijn tv had gekocht. Daar was de uitzending van Pauw en Witteman bezig, die ik de avond daarvoor had gekeken. Heel erg veel last van een gele gloed op voorhoofd, neus en wangen van de gasten. De tv in de winkel vertoonde dezelfde vervelende gele gloed op de gezichten van hun gasten. Na raadplegen van de verkoper blijkt dat deze tv, op dit gebied, een slechter oplossend vermogen heeft dan de ietsje duurdere lcd's (dit probleem doet zich alleen voor bij studioopnamen met felle verlichting en bij een gewone kabelaansluiting. Bij een digitaal signaal zal dit probleem zich waarschijnlijk niet voordoen).

Hij gaf mij gelukkig de mogelijkheid om na ruim drie weken de tv alsnog om te ruilen. Ik heb hem geruild voor de Samsung LE26A456. Ben daar zeer tevreden over. Zal over enkele weken een review geven van deze tv. Heb nog geen nadeel kunnen ontdekken. De 26A456 biedt veel meer instelmogelijkheden en geeft voor iets meer geld veel meer mogelijkheden. Zelfs met de standaard instellingen geen last meer van een gele gloed op gezichten gezien. Heel prettig.

Zeer mooi beeld! Toppertje!!

maar onder deze review heeft de man er geen last van....

En anders 32ich

Samsung LE32A756

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 249
  • 5.2k

• Actief:  

Samsung LE26A330

Ik lees wel dat de poot een beetje zwak is...

En dat is niet het enige!

http://www.kieskeurig.nl/lcd_televisie/samsung/le26a330/reviews/221998/

Na uitgebreid speurwerk deze tv gekocht vanwege het mooie scherpe beeld bij een gewone kabelaansluiting. Een scherper beeld dan duidelijk duurdere tv's en een behoorlijk geluid door de speakers die aan de zijkant zitten.

Ik was erg tevreden over mijn aankoop. Zelfs bij sportuitzendingen geeft dit type een heel acceptabel beeld. Geen last van vervorming van bijvoorbeeld een bal die hard geschoten wordt. Dat zijn situaties waarbij een lcd het moeilijker heeft dan bij de ouderwetse tv's. Geen probleem voor deze lcd.

Na enkele weken begon ik me te irriteren aan de gele plekken op gezichten, die verschenen bij studiouitzendingen. Kreeg dat d.m.v. instellingen niet weg. Bij toeval kwam ik bij de winkel waar ik mijn tv had gekocht. Daar was de uitzending van Pauw en Witteman bezig, die ik de avond daarvoor had gekeken. Heel erg veel last van een gele gloed op voorhoofd, neus en wangen van de gasten. De tv in de winkel vertoonde dezelfde vervelende gele gloed op de gezichten van hun gasten. Na raadplegen van de verkoper blijkt dat deze tv, op dit gebied, een slechter oplossend vermogen heeft dan de ietsje duurdere lcd's (dit probleem doet zich alleen voor bij studioopnamen met felle verlichting en bij een gewone kabelaansluiting. Bij een digitaal signaal zal dit probleem zich waarschijnlijk niet voordoen).

Hij gaf mij gelukkig de mogelijkheid om na ruim drie weken de tv alsnog om te ruilen. Ik heb hem geruild voor de Samsung LE26A456. Ben daar zeer tevreden over. Zal over enkele weken een review geven van deze tv. Heb nog geen nadeel kunnen ontdekken. De 26A456 biedt veel meer instelmogelijkheden en geeft voor iets meer geld veel meer mogelijkheden. Zelfs met de standaard instellingen geen last meer van een gele gloed op gezichten gezien. Heel prettig.

Zeer mooi beeld! Toppertje!!

maar onder deze review heeft de man er geen last van....

En anders 32ich

Samsung LE32A756

Bedankt voor jullie adviezen ik zal mijn gedachtes eens laten gaan :D word dan toch wel 32 ofzo denk i

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 29
  • 2.6k

• Actief:  

Kijk hier anders even, die mensen hebben er (meer) verstand van:

http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=129285

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

• Actief:  

Ik moet je wel zeggen over de xbox dat ik met hdmi op een 720p scherm veel mooier vindt dan component op een 1080p scherm. Dus maar overstappen op hdmi  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 249
  • 5.2k

• Actief:  

Ik moet je wel zeggen over de xbox dat ik met hdmi op een 720p scherm veel mooier vindt dan component op een 1080p scherm. Dus maar overstappen op hdmi  O0

ik was sowieso van plan om hdmi te nemen. maat van mij heeft dat ook en is echt een stuk beter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 29
  • 2.6k

• Actief:  

Pctje stel je vraag even in dat XBW forum daar hebben ze er heel veel verstand van :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

• Actief:  

Pctje stel je vraag even in dat XBW forum daar hebben ze er heel veel verstand van :)

zal ikdoen  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 29
  • 2.6k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...