Kelly__ Geplaatst Juli 7, 2009 Bijdragen: 18 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/16/08 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Juli 7, 2009 k heb een heel klein probleempje : Ik heb al langer dan vandaag problemen met IE8 dus was mij aangeraden eens Ccleaner te downloaden. Ik heb bijna alle aangeduide fouten in het register gemaakt maar nu kan ik niet meer mijn harry potter spel opstarten xD. Hij geeft een zwart scherm en daarna gebeurt er niks. Vermoedelijk denk ik dat er is geknoeit aan de program files bestanden of zo. Nu vraag ik mij af of er een oplossing is om deze terug te herstellen zonder opnieuw te hoeven installeren van het spel? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 18
PatrickV94 Geplaatst Juli 10, 2009 Bijdragen: 603 Waardering: 14 Prestatiepunten: 306 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/10/09 Status: Offline Actief: September 1, 2022 Delen Geplaatst Juli 10, 2009 Hallo, Misschien gewoon repair doen bij het installatie programma, dan hoef je hem niet helemaal te herinstalleren waarschijnlijk doet hij het daarna weer. Groetjes Patrick Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 14 603
Gast angel_creek Geplaatst Juli 10, 2009 Delen Geplaatst Juli 10, 2009 Doe een systeem herstel... Dan word alles herstelt voordat je ccleaner ging gebruiken. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Kelly__ Geplaatst Juli 13, 2009 Bijdragen: 18 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/16/08 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Auteur Delen Geplaatst Juli 13, 2009 Alvast bedankt voor jullie advies. Maar door windows terug op te starten werkte alles terug. Vriendelijk bedankt topic mag gesloten worden;) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 18
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie