Gast darkne0n Geplaatst Maart 4, 2006 Delen Geplaatst Maart 4, 2006 Ik las een berichtje op hier op duken, en in dat berichtje stond iets van dat hij dat spel een 7 gaf, En nu ben ik op het idee gekomen, om een soort review deel te maken op Duken.nl Dus dat iemand gwoon over een (gedownloade)-game een review schrijft. Lijkt me wel oke, ik zou graag jullie mening hierover horen. :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst Maart 4, 2006 Delen Geplaatst Maart 4, 2006 jah lijkt me vet,, dat iemand er iets overschrijft, over een game en dat iedereen, erop kan reageren enz... alleen is het wel heel breed,, je moet het groot aanpakken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast smartass Geplaatst Maart 4, 2006 Delen Geplaatst Maart 4, 2006 ja, lijkt me ook wel lachu, strak plan Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst Maart 5, 2006 Delen Geplaatst Maart 5, 2006 Tof idee man! Wat jij DukeN? :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst Maart 5, 2006 Delen Geplaatst Maart 5, 2006 ik vindt het nog steeds een vet idee, maar duken- leren downloaden... is wat anders dan game reviews Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Maart 5, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25040 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Januari 2 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Maart 5, 2006 Hahah, is primas De topic \"Games zoeken Bent u opzoek naar een game en kunt u deze nergens vinden, wij helpen u graag.\" Kunnen we gaan veranderen naar bv: Games zoeken / Reviews Bent u opzoek naar een game en kunt u deze nergens vinden, wij helpen u graag. Ook zijn hier tips over goede games\" of iets dergelijks. Als jullie wat leuks verzinnen dan kunnen we de boel aanpassen Bij andere ideeen kunnen jullie het ook vertellen. Misschien is dit dan ook leuk in de film topics Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast wizard017 Geplaatst Maart 5, 2006 Delen Geplaatst Maart 5, 2006 Leuk idee Mischien dat ik dan ook wel reviews ga schrijven Moet het alleen over de pc games gaan of mag het ook bv over de Nintendo DS gaan Want anders haal ik die gewoon van mijn eigen site af : www.game4you.web-log.nl Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst Maart 5, 2006 Delen Geplaatst Maart 5, 2006 film review o.i.d. lijkt me ook wel vet Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Maart 5, 2006 Delen Geplaatst Maart 5, 2006 ja leuk idee, wil ook wel een review schrijven Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Maart 5, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25040 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Januari 2 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Maart 5, 2006 Gaan we dat doen Alle reviews passen daar. Is console en PC Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Oud-beheerder Duken Geplaatst Maart 5, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25040 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Januari 2 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Maart 5, 2006 Hij staat erin: ! Games recensies / zoeken Hier kunt u Recensies van onze leden lezen of als u opzoek bent naar een game helpen wij u graag. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast Dusszz Geplaatst Maart 5, 2006 Delen Geplaatst Maart 5, 2006 :laugh: ga is ff een recensie proberen te maken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst Maart 5, 2006 Delen Geplaatst Maart 5, 2006 hey duken, maak dan ook een film recensie /movie recensie Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast darkne0n Geplaatst Maart 5, 2006 Delen Geplaatst Maart 5, 2006 DukeN schreef: Gaan we dat doen Alle reviews passen daar. Is console en PC ` woow bedankt Duken :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast EJay Geplaatst Maart 5, 2006 Delen Geplaatst Maart 5, 2006 \'K heb er net een gemaakt! :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie