mr_smokalot Geplaatst Juli 7, 2009 Bijdragen: 55 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/21/08 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 34 Delen Geplaatst Juli 7, 2009 Hello, Nu het spel binnen is heb ik al enkele uren gespeeld en ik moet zeggen wat een bangelijk mooi en leuk spel de beste uit de anno reeks ! O0 Nu heb ik alleen een probleem, als ik mijn dorpjes met een oosterse kolonie wil uitbreiden op een eiland waar meer zand is. Dan bouw ik een "Dates Farm" en een noria ( voor het water) dan krijg ik de melding dat de grond niet vruchtbaar is hoewel ik die dates seeds in m'n warehouse heb staan... Dus eigenlijk zit ik zowat vast, ik kan niet uitbreiden... Weet iemand raad ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 55
Heisenberg Geplaatst Juli 7, 2009 Bijdragen: 5918 Waardering: 109 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/15/08 Status: Offline Actief: Juni 21, 2021 Delen Geplaatst Juli 7, 2009 Hier hebben we een centraal topic voor Hier gaat een slotje op. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 109 5.9k
Erwin. Geplaatst Juli 7, 2009 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Juli 7, 2009 Hiervoor hebben we een centraal topic die je kunt vinden op: http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,29990.0 Deze gaat op :slot: graag in het bovengenoemd topic je vraag stellen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie