Spring naar bijdragen

nieuw beeldscherm

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  4943
  • Waardering:   21
  • Prestatiepunten:  100
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Beste leden,

ik heb de laatste tijd veel gewerkt en een beetje gespaard voor mijn vakantie, wellicht heb ik nu wat extra geld over voor een mooi beeldscherm. Ik heb een heel laag budget, € 120 maximaal. Het liefste een 19 of 20 inch breedbeeldscherm om vooral films te kijken en wat te gamen. Zat te denken aan een 1600 x 900 resolutie.

Deze had ik al gevonden, ik weet niet of het wat is, maar ik vond hem erg mooi.

Bij voorbaat bedankt O0

Gr Cancan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k
  • Reacties 20
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Als het om monitoren gaat, moet je meestal niet bij Azerty zijn. Het is verstandig om dan even in de Tweakers Pricewatch te kijken (pw.tweakers.net) en daaruit een keuze te maken. Als je per se een 16:9 scherm wilt om films mee te kijken, dan kun je denken aan de Acer X203HB, maar is 16:10 ook goed, dan komt de Acer AL2016WB in aanmerking.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Actief:  

Bedankt O0

25 juli krijg ik uitbetaald, als dit genoeg is koop ik de eerste. Mochten er betere voor dezelfde prijs komen dan hoor ik het graag :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k

• Bijdragen:  5247
  • Waardering:   249
  • Actief:  

Als je full hd wilt dan is de Acer X223HQb een mooi ding

helaas alleen VGA!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 249
  • 5.2k

• Actief:  

Alleen is die 22".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Actief:  

Klein vraagje: zou het prestatievermogen van mij videokaart kunnen afnemen tijdens het gamen als ik een 20" inch beeldscherm aansluit? Mijn videokaart betreft een Ati Readon HD4830 met 512MB geheugen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k

• Bijdragen:  5250
  • Waardering:   101
  • Prestatiepunten:  50
  • Actief:  
  • Leeftijd:  39

stond vandaag in de krant van bcc naar mijn idee en mooie en goede monitor

http://www.bcc.nl/product/hp-pavilion-2009v

response van 3 ms das vrij aardig toch ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 101
  • 5.3k

• Actief:  

Responsetijd komt fysiek gezien toch nooit onder een milliseconde of 12. Maar inderdaad, die monitor is mooi geprijsd en aardig voor wat je wilt hebben. Op tweakers staat hij voor 140 euro bij één shop, van daar dat ik hem niet gezien heb. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Actief:  

Kan hiermee ook meteen mijn vader overhalen dat het een investering is in het milieu en onze energierekening. Hij ziet er prachtig uit, 2 tientjes meer. Ik zal er even naar kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k

• Actief:  

Zag hem toevallig in het krantje staan denk zal deze met jullie delen :)

En zeker is deze voor het millieu goed waardoor je je vader eerder over kan halen tot aanschaf :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 101
  • 5.3k

• Actief:  

Kan iemand ook nog even op mijn vraag antwoorden?

Klein vraagje: zou het prestatievermogen van mij videokaart kunnen afnemen tijdens het gamen als ik een 20" inch beeldscherm aansluit? Mijn videokaart betreft een Ati Readon HD4830 met 512MB geheugen.

alvast bedankt O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k

• Actief:  

Mij lijkt van niet, een videokaart gaat niet slechter presteren als je een bepaald type monitor aansluit.

De videokaart geeft gewoon bepaalde waardes door en de ene monitor kan die wel goed aan en andere wat minder.

Maar wacht nog even op een reactie van Tom voor de zekerheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 101
  • 5.3k

• Actief:  

Mwja, een videokaart heeft geheugen die hij door moet spelen naar het monitor. Hoe hoger de resolutie hoe meer geheugen je moet hebben. Maar ik weet niet waar de grens zit bij 512MB, maar dat kan Tom ons wel in alle geuren en kleuren vertellen, niet? O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k

• Actief:  

512mb geheugen is voldoende tot een resolutie van ongeveer 1680x1050, maar ook met 1920x1080 (1080p) kun je nog goed meekomen. 1600x900 is dus totaal geen probleem voor het geheugen, al zullen je spellen minder krachtig aanvoelen dan bij een lagere resolutie. Als je daar teveel last van hebt, kun je altijd nog op een lagere resolutie spelen door de ingame-settings te veranderen en desgewenst op Windowed te spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Actief:  

Oke, bedankt ;) Ik slaap er nog een nachtje op over welke ik nu neem, ik denk toch die van Impy omdat ik die erg mooi vindt. Bedankt Tom en Impy O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k

• Actief:  

Ik zou ook die van Impy nemen. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Actief:  

Heb hem net besteld, dinsdag kom ie binnen. Dan zal ik er wel wat fototjes van maken :P nogmaals bedankt ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k

• Actief:  

mooi!

ben benieuwd naar het scherm.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 101
  • 5.3k

• Actief:  

Heb net BCC gebeld om te vragen waar mijn scherm blijft. Blijkt dat hij nog niet eens binnen is bij BCC. Jaja dat ken ik wel, en dan 5 weken wachten totdat hij er wel is. Ik wordt er niet goed van...

28a5bht.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k

• Bijdragen:  5247
  • Waardering:   249
  • Actief:  

Kan je hem niet annuleren?

En heb je hem online besteld? Of heb je het ook echt in de winkel gezien?

Edit: Jeeej! 2300ste bericht  :banaan:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 249
  • 5.2k

• Actief:  

Nee, ik wil hem wel heel graag. Maar het is gewoon weer slecht dat ze dinsdag binnen beloven en dat hij dan een week of 2 later binnen komt...

Post Merge: juli 17, 2009, 11:59:21 am

Hij is toch nog maar 3 dagen te laat, maar heb hem nu eindelijk binnen. Maar nou is het volgende probleem dat ik het standaart niet goed krijg. Hij klapt simpelweg gewoon niet uit. In de instructie staat niks over het standaard uitklappen.

24oaz2g.jpg

[img width=600 height=450]http://i30.tinypic.com/k9b4eq.jpg

Post Merge: juli 17, 2009, 12:26:18 pm

blijkbaar helpt keihard trekken aan het standaard het best, was bang dat hij afbrak :P

Tom en Impy reuze bedankt, foto's zet ik ff in het 'show je gamespot' topic.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 21
  • 4.9k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen

• Recent nieuwsbericht

• Willekeurig topic

• Nu op het forum

Eater

Geplaatst

Wat je moet weten over Diablo 4 Seizoen 7 We staan op het punt om een spannend nieuw hoofdstuk te betreden in de wereld van Diablo 4! Seizoen 7, met als thema 'Hekserij', gaat op 3 december van start in de Public Test Realm (PTR). Dit is jouw kans om als eerste de nieuwe patch en seizoensinhoud uit te proberen voordat het officieel wordt gelanceerd. De gedetailleerde patchnotities worden op 27 november beschikbaar gesteld, dus markeer die datum in je agenda! Wat kunnen we verwachten in Seizoen 7? Seizoen 7 introduceert maar liefst 20 nieuwe krachten die je gameplay een frisse draai zullen geven. Ook staan er enkele balanswijzigingen op de planning, waaronder nerfs voor de Spiritborn-klasse. Dit komt bovenop het feit dat we momenteel nog midden in Seizoen 6, de Seizoen van Haat, zitten, dat pas in januari eindigt. Maar geen zorgen, er is genoeg actie met de recente patch 2.0.5 en een aantal feestelijke in-game evenementen, waaronder de terugkeer van de angstaanjagende rode cloaks en welkomstgeschenken voor Eternal-spelers. De Hekserij Mechaniek In Seizoen 2 zagen we de Vampirische krachten, en nu keren de 'seizoenskrachten' terug in de vorm van Hekserij. Spelers zullen een nieuwe valuta, Restless Rot, moeten verzamelen door de Headrotten te verslaan. Deze Restless Rot kan vervolgens worden aangeboden op Altaren in ruil voor Hekserij-krachten. Het gebruiken van Hekserij zal vergelijkbaar zijn met de Sanguine Circle uit Seizoen 2, met een extra tabblad in je karaktermenu voor je Hekserij-vaardigheden. Nieuwe Missies en Activiteiten In dit seizoen kun je werken aan een reputatiebord dat specifiek is voor Hekserij, en 'Covens Favor' zal vallen van Whispers. Het mooiste is dat je weer Resplendant Sparks kunt verdienen door het reputatiebord van het seizoen te voltooien, een essentieel crafting-materiaal voor het maken van Mythic Uniques. De Whispers worden ook versterkt, aangezien de Boom op zoek gaat naar Headrotten. Headhunts zullen op een vergelijkbare manier verschijnen als Helltides, met zowel nieuwe als vertrouwde Whisper-activiteiten. Het voltooien van deze Whispers kan de kans geven om een Headrotten-baas te laten verschijnen. Zorg ervoor dat je het hoofd van de baas levert bij de Boom van Whispers voor Occult Gems! Occult Gems De Occult Gems die in Seizoen 7 worden geïntroduceerd, zullen unieke effecten hebben die je in item sockets kunt plaatsen. Dit biedt nieuwe strategische mogelijkheden bij het aanpassen van je uitrusting. Ontdek Verborgen Krachten Verken de 'Forgotten Altars' in dungeons door heel Sanctuary om nieuwe krachten te ontgrendelen. Met meer dan 20 nieuwe krachten die aan het spel worden toegevoegd, is er veel te ontdekken en uit te proberen. Seizoen 7 belooft een spannend avontuur te worden, vol nieuwe mogelijkheden en uitdagingen. Dus bereid je voor op de aankomende PTR en zorg ervoor dat je niets mist van de spannende content die in het verschiet ligt!
  • Recente prestatie

• JaslyGer heeft zojuist een badge verdient
      Eén week actief
  • Recente actieve topics

• Populaire bijdragers

• Willekeurige films

• Willekeurige link

• Nieuwe aanmaken...