noknoke Geplaatst Juli 5, 2009 Bijdragen: 4 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/05/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 5, 2009 impy wie ben je. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4
Sander Geplaatst Juli 5, 2009 Bijdragen: 1203 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/07 Status: Offline Actief: Augustus 11, 2020 Leeftijd: 30 Delen Geplaatst Juli 5, 2009 Ik weet niet of jij naar een waarschuwing soliciteert ? Ik zal je even zeggen wie Impy is. Impy is één van de hele goede moderators. Hij is iemand die ervoor zorgt dat jij hier op dit forum je vragen kan stellen als je problemen hebt. Omdat hij het forum script. Hij wil je vragen graag beantwoorden als je met normale topics en problemen komt aanzetten en niet als je met nutteloze topics komt aanzetten. En ik zou maar een beetje respect tonen voor deze man want dat verdient hij ook, en dat verdienen ook andere moderators en members. Hij heeft een erg drukke baan zoals meerdere moderators en members en heeft toch genoeg tijd om veel inzet te tonen in deze website. Punt 2. Als je meer informatie over een persoon wil weten kan je dat via een PM vragen en ook wat aardiger en wat netter. En niet op een asociale manier. Punt 3. Iedereen behandelt elkaar hier met respect. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
Erwin. Geplaatst Juli 5, 2009 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Juli 5, 2009 niets meer aan toe te voegen Sander. Dus bij deze noknoke als je vragen heb waarom je topics gesloten worden dien je dat te doen via PM bij de desbetreffende moderator. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Tom Geplaatst Juli 5, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 228 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 24, 2019 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst Juli 5, 2009 Volgens mij is er iemand dronken... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 228 500
Erwin. Geplaatst Juli 5, 2009 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 39 Delen Geplaatst Juli 5, 2009 bij deze heeft noknoke een waarschuwing gekregen wegens onnodig topics aanmaken. Let in het vervolg op, bij meerdere waarschuwingen zal er een ban volgen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie