Quasar Geplaatst Juli 5, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/05/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 5, 2009 Dag, kon via zoeken in forum geen draadje vinden met dit onderwerp maar zal mogelijk wel eens eerder besproken hebben. Ik zoek via FTD de film en download deze daarna via de aanmaak van een nzb (binsearch) via newsleecher. De rars komen binnen zonder noodzaak tot repairen. Maar bij sommige films blijkt na uitpakken van alle vob's de film voortijdig te eindigen. Of eigenlijk gebeurt het volgende, tegen het einde van de film begint hij ineens van voren af aan en ik kan het einde daarom niet zien. Als ik de Vob's bekiijk en individueel afspeel dan is altijd de laatste vob de vreemde eend: deze laat niets nieuws zien maar start het begin van de film op. Ik heb alles al geprobeerd, met IFOedit gecleand maar geen succes. Het is erg vervelend om het einde van een film steeds te missen :'( .Weet iemand hoe dit komt en opgelost kan worden? bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
kaasbroodje Geplaatst Juli 6, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Juli 6, 2009 dat is wel erg vreemd ??? heb je het als je een film brand of kijkt op pc ??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Quasar Geplaatst Juli 6, 2009 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/05/09 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 6, 2009 het gebeurt zowel als ik hem op de pc bekijk en als ik hem brand op dvd en bekijk op de tv. Ik denk dat ik de ifo of vob moet editen of zoiets? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
kaasbroodje Geplaatst Juli 6, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Juli 6, 2009 raar heb nog nooit van zo een probleem gehoord zou je misschien een link kunnen posten waar bij je het heb ??? als het een leuke film is kan ik kijken of ik het ook heb Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie