Gast Tessa185 Geplaatst Maart 4, 2006 Delen Geplaatst Maart 4, 2006 Ik was altijd aan het downloaden met Bittorent deze site zegt dat het het eenvoudigste is wat er is. Ik ben er wel achter dat dat hellemaal niet zo is. Zo ook vandaag weer eerst geschat 8 Uur maar de snelheid daalt en het wordt al snel 50 uur trager dan telefoon internet en trager. Dat krijg je als iedereen de upload afknijpt, en nu staat die dus hellemaal stil. en dan tye bedenken dat het om een programma gaat die net uit is. Dus ik ga maar eens verder kijken dan Bittorent ik ik kijk naar FTP als nadeel veel PC kennis vereist maar ik probeer een FTP client uit volg de link naar een FTP site registreer daar en krijg een mooi overzicht ook het programma die ik zoek staat erbij. Verbinding maken en downloaden maar. Gelijk een snelheid van rond de 300 Kib/s dat is enorm snel in het topic zeiden mensen dat het kwam omdat die server leeg was. een snelheid waar je bij Bittorent nog niet van durft te dromen. Nee FTP is net zo eenvoudig als Bittorent en bovendien veel sneller. Gewoon een kwestie van FTP client downloaden en klaar is kees. Ik heb me al zovaak aan Bittorent lopen ergeren alleen een hacker krijgt er nog een redelijke snelheid uit en dan zeggen ze dat het eenvoudiger zal zijn dan FTP. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst Maart 4, 2006 Delen Geplaatst Maart 4, 2006 hmm, dit is jou mening. ik heb vaak een goede snelheid met torrents, maar dat ligt aan het aantal seeders. Ik kan me niet voorstellen dat met FTP de snelheid altijd hoog is, je zei al dat 300kb/s ENORM hoog was, dus zal de snelheid normaal een stuk lager liggen. en voor beginners is het niet zo makkelijk als ze verstand van pc\'s nodig hebben :pinch: ik zou zeggen, blijf downloaden met wat jij het lekkers vind, naar mijn mening kan je met torrents ook snel downloaden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Martijnn Geplaatst Maart 4, 2006 Delen Geplaatst Maart 4, 2006 Yay, ik ben een hacker! hint: klik! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst Maart 4, 2006 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25040 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Januari 2 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst Maart 4, 2006 Tja zo heeft iedereen zijn eigen smaak. Wat je zegt over FTP is waar. Het kan verdomd snel zijn maar daar aan tegen is het moelijk om bestanden te vinden. Je kan alleen kijken wat een server te bieden heeft. Zo heeft alles zijn voor en nadelen. Bittorrent gaat bij mij over het algemeen snel, toch altijd rond de 120 KBs. Snel genoeg voor mij doen. Of ik er nu 2 of 4 uur overdoe daar maak ik mij niet druk om. Ik download voornamelijk toch alleen s\'avonds. Daarbij ben ik ook heel lui en is BT dus een uitkomst. Je klikt op een link en hij download... slaap... binnen. Maar je hebt ook zeker geen ongelijk. :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast darkne0n Geplaatst Maart 4, 2006 Delen Geplaatst Maart 4, 2006 Martijnn schreef: Yay, ik ben een hacker! hint: klik! ik snap um niet :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst Maart 5, 2006 Delen Geplaatst Maart 5, 2006 ik vind van niet, met Bittorrent heb ik het geleerd, was prima te begrijpen, zelfs zonder deze site Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Maart 5, 2006 Delen Geplaatst Maart 5, 2006 jup bittorent ben ik ook mee begonnen, was gewoon een makkelijk progje Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Tessa185 Geplaatst Maart 8, 2006 Delen Geplaatst Maart 8, 2006 eigenlijk is ftp toch niet zoveel moeilijker van Bittorent heb ik nooit echt veel begrepen het was altijd traag maar na een paar downloads met een ftp programma moet ik zeggen dat het veel makkelijker gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast eagles Geplaatst Maart 8, 2006 Delen Geplaatst Maart 8, 2006 doe bittorrent en DC++, DC++ voor de kwaliteit, bittorrent voor de previews srt\'s en dergelijke DC++ is wel iets moeilijker, zag leeftijden staan van 14 en 15............... :side: don\'t try it at home!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast kishan4uall Geplaatst Maart 10, 2006 Delen Geplaatst Maart 10, 2006 Bittorrent gaat bij mij ONGELOFELIJK snel. Maar dan ook echt. Kijk maar: http://pxdesigns.net/screenshots/Screenshot_8.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst Maart 10, 2006 Delen Geplaatst Maart 10, 2006 Hey, kishan4uall wat voor type internet heb je dan? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Dusszz Geplaatst Maart 10, 2006 Delen Geplaatst Maart 10, 2006 damnit en ik was al blij met me 300kb/s Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast kishan4uall Geplaatst Maart 10, 2006 Delen Geplaatst Maart 10, 2006 Hazara schreef: Hey, kishan4uall wat voor type internet heb je dan? Versatel 20mbit. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Hazara Geplaatst Maart 10, 2006 Delen Geplaatst Maart 10, 2006 oowh da\'s vet man,, k heb maar 3 mb Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ImpY Geplaatst Maart 11, 2006 Delen Geplaatst Maart 11, 2006 ik heb ook niet te klagen vind ik zelf [img size=659]http://www.duken.nl/components/com_simpleboard/uploaded/images/naamloos.GIF[verwijderd door de beheerder vanwege opschoning] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie