Namtrac Cire Geplaatst Juli 5, 2009 Bijdragen: 78 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/10/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 5, 2009 Hallo, Ik gebruik grabit nou al een jaar of 4, vandaag kwam ik iets tegen wat erg vaag is. Als ik iets laad, op wat voor manier dan maar ook, gebeurd er nix! Waar kan dit aan liggen??? :geheim: Groetjes, Namtrac Cire :-[ :-[ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 78
kaasbroodje Geplaatst Juli 5, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 36 Delen Geplaatst Juli 5, 2009 wordt het bestand niet toegevoegd aan grabit of begint het downloaden niet ??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Namtrac Cire Geplaatst Juli 5, 2009 Bijdragen: 78 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/10/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 5, 2009 Het bestand word toegevoegd aan Grabit, maar de download begint gewoonweg niet... erg vaag. @Edit; ik heb SABnzb geinstalleert, SABnzb werkt wel... Het ligt dus aan Grabit. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 78
kaasbroodje Geplaatst Juli 5, 2009 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 36 Delen Geplaatst Juli 5, 2009 heb het zelf probleem ook een keer gehad toen had ik me server gegevens opnieuw ingevuld en toen werkte het gewoon weer :-[ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Namtrac Cire Geplaatst Juli 5, 2009 Bijdragen: 78 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/10/08 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 5, 2009 Het opnieuw invoeren van de gegevens had geen zin, maar het opnieuw installeren van grabit wel. Erg dom dat ik daar niet aan had gedacht... :redface: Bedankt voor de hulp! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 78
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie