sahr Geplaatst Juli 5, 2009 Bijdragen: 13 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/25/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 5, 2009 hallo ik ben nieuw hier, En weet nog niet veel van torrents af. Maar ben al wel zover dat ik een complete film heb gedownload met uTorrent. Nu mijn vraag welke handelingen moet ik verrichten met Nero om het op een DVD te branden zodat ik de film kan kijken?? Stap voor stap graag, NEWBIE hier Als ik dat vast weet ben ik al heel tevreden, dan komt later wel weer een vraag hoe ik de ondertitels erin moet krijgen. B.V.D. : RAY Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 13
hjalmar1234 Geplaatst Juli 5, 2009 Bijdragen: 23 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/07/09 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 5, 2009 Hoi, ik zal proberen alles goed uit te leggen stap voor stap;) als het een avi bestand is dan moet je dit doen: download en instaleer dit dan moet je dat openen dan moet je op het plaatje waar dvd staat klikken dan je avi bestand daar in openen dan krijg je als het goed is 2 mappen 1 met video 1 met audio die kan je dan vervolgens branden met bijvoorbeeld nero;) en als het een iso bestand is dan kan je gewoon via nero doen bij image,project;) hopelijk is het zo een beetje te begrijpen gr Hjalmar;) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 23
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie