Spring naar bijdragen

Iphone Abbo

Gast angel_creek

Aanbevolen reactie

Gast angel_creek

Weet iemand waar ik een redelijke abbonnement kan krijgen waarbij ik gratis de Iphone krijg? Het liefst niet bij Hi, en zonder een of andere internet bundel?  :geheim: Want dan kan ik ervoor sparen, en het eventueel nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 16
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  5918
  • Waardering:   109
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Welke iPhone? iPhone 2G, 3G of 3GS?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   64
  • Prestatiepunten:  383
  • Dagen gewonnen:  3
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

iPhone kan toch alleen bij T-mobile?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3
Gast angel_creek

Hey, je hebt gelijk... http://www.belnu.nl/telefoon/Apple/iPhone%203GS%2016GB%20T-Mobile/T-Mobile.htm Hoe kan ik de kosten laag houden? De Web en walk en thuis dinges hoef ik niet, de sms bundel wil ik graag op 50 smsjes per maand. Dat is zo'n beetje wat ik zoek... Maar ik weet of ik het natuurlijk van internet wil gaan kopen. Ik wil graag gewoon bij een winkel langs gaan en kopen. Alleen ben opzoek naar een goedkoop abbonement.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Als je Web 'n Walk erbij neemt, betaal je veel minder voor de telefoon, als het goed is. Dat is juist zo handig, omdat als je dan de maandelijkse kosten voor het internetabonnement neemt en daar de korting op je telefoon vanaf trekt, het je ongeveer 20 euro kost (verrekenen dus). Zo kost twee jaar internet je dus in totaal gemiddeld 20 euro, wat niet echt veel is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500
Gast angel_creek

Bedankt Tom, dat je die site nog eens begrijpt. Toen ik begon te lezen was het nogal ingewikkeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

• Actief:  

Dat wat ik zei geldt voor de gemiddelde telefoon. Voor een internetabonnement van de iPhone zoals die op de site die je geeft staat (9,95 euro per maand voor 24 maanden) krijg je een korting van zo'n beetje 630 euro op de telefoon, als je Relax 250 voor 2 jaar neemt. 9,95 * 24 = 238 euro en nog wat cent, dat is wat je dus zou betalen voor het internet alleen. De korting is dus meer dan twee keer zo hoog dan je zou moeten bijbetalen, dus je betaalt -292 euro voor internet. Kortom: je krijgt meer korting dan je betaalt. Als dat geen goede deal is, weet ik het niet meer.

Neem je Relax 300 of meer? Dan kun je Web 'n Walk Plus voor 1 euro per maand meer krijgen dan Web 'n Walk Standard.

Als je dus Relax 250 neemt met een SMS bundel van 50 per maand (wel duur trouwens) en een standaard internetabbo, kost je dat op die site het volgende:

€40 éénmalig

€25 per maand (Relax 250)

€4,50 per maand (SMS bundel)

€9,95 per maand (internetabbo)

-----

€39,45 per maand (=> €946,80 + €40 = €986,80 totaal)

Ik zou als ik jou was trouwens nog wel even op andere sites kijken zoals typhone.nl of bellen.com. Op bellen.com kun je de verschillende providers en prijzen nog even vergelijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25038
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

lekker, je maakt me weer blij Tom met je rekensommetje. Ik ga nu ook even kijken naar die iphone. Voor 9,95 per maand is t goed te doen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

• Actief:  

Voor 9,95 per maand is t goed te doen ;)

Dat is nog alleen maar het internet ;)

Op bellen.com kun je de verschillende providers en prijzen nog even vergelijken.

Alleen jammer dat iPhone aan T-Mobile zit, dus veel zin heeft dat niet.

Maar Tom, volgens mij heb je nu de iPhone 3G uitgerekend? En niet de 3GS? Anders is die wel heeel goedkoop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k
Gast angel_creek

lekker, je maakt me weer blij Tom met je rekensommetje. Ik ga nu ook even kijken naar die iphone. Voor 9,95 per maand is t goed te doen ;)

Uhm, volgens mij begin je een beetje insane te worden van de prijzen... Je hebt verkeerd gelezen. Dat is de prijs alleen voor het internet, met nog korting ofzo.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25038
  • Dagen gewonnen:  265
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265
Gast angel_creek

Ik had al reviews gelezen. En ze zeggen dat het een verschrikkelijk toestel is. Ik weet niet welke dat was. De 3g of de 3gs. Maar ik denk dat ik de telefoon niet gaan nemen. Maar weet iemand waar ik pluspunten en minpunten van de iphone kan lezen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   64
  • Prestatiepunten:  383
  • Dagen gewonnen:  3
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Google..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3
Gast angel_creek

Dit zijn de minpunten van de iphone 3g:

25 Minpunten van de iPhone 3G

1. Zeer gebrekkige Bluetooth-functionaliteit. Geen stereo (A2DP) en geen bestandsuitwisseling. Ringtones uitwisselen is niet mogelijk.

2. MMS wordt niet ondersteund, oftewel je kunt geen foto's ontvangen of versturen.

3. Kopiëren en plakken van tekst wordt niet ondersteund.

4. Camera heeft geen flitser, kan geen video opnemen en heeft geen mechanische autofocus. Slechts 2 megapixels in een tijd dat 5 megapixel camera's standaard beginnen te worden. Binnen foto's maken is niet aan te bevelen.

5. Internetbrowser ondersteunt geen Flash. Het is onduidelijk of dit er ooit gaat komen vanwege allerlei restricties die Apple software-ontwikkelaars oplegt.

6. De iPhone 3G heeft een YouTube-applicatie, maar je kan maar maximaal 10.000 filmpjes bekijken, bij lange na niet ALLE filmpjes dus en waarschijnlijk ook niet dat ene filmpje dat je net graag wilt zien.

7. Batterij presteert ondermaats. Slechts 5 uur spreektijd. Moet bij intensief gebruik na één dag al opgeladen worden, blijkt uit de eerste tests. Kan bovendien niet verwisseld worden.

8. Geen geheugenkaartslot. 8GB/16GB is voor veel mensen voldoende, maar soms kunnen geheugenkaartjes toch erg handig zijn.

9. Voor navigatie met GPS ben je veroordeeld tot de software die op de iPhone staat en die is nagenoeg onbruikbaar, zo blijkt uit een test van Tweakers.net. Voorlopig kun je nog geen andere navigatiesoftware gebruiken en het is nog onduidelijk of daar ooit verandering in zal komen.

10. iPhone heeft geen modemfunctie. Je kunt je 3G-verbinding dus niet gebruiken om te internetten op je laptop.

11. De interface is geavanceerd, maar daar staat tegenover dat voice-commands of voice-dialing niet worden ondersteund.

12. De iPhone ondersteunt standaard geen instant messaging. Mogelijk komt hier wel een 'app' voor.

13. Het is niet mogelijk om je eigen mp3-bestanden in te stellen als ringtone of berichtsignaal. Hier heb je software voor nodig om mp3's te converteren.

14. De iPhone is alleen verkrijgbaar met een duur T-Mobile-abonnement waar je vervolgens twee jaar aan vastzit. Ook een simlock-vrije iPhone is vrij prijzig.

15. Het touchscreen is verre van geavanceerd. Zo ondersteunt het geen 'tactile feedback'. Bewezen is dat dit het werken met touchscreens een stuk prettiger maakt. De nieuwste touchscreentelefoons van andere merken hebben dit wel.

16. Gebruik je de iPhone onderweg als iPod en wil je even een nummer skippen als hij in je jaszak zit? Dat gaat niet, want je voelt geen knopjes. Je zult hem helemaal uit je zak moeten halen.

17. Typen op het touchscreen is, hoe je het ook went of keert, minder fijn dan op een echt toetsenbordje. Als je dikke vingers hebt, maak je gauw foutjes, en als je een vrouw bent met zeer lange nagels is typen buitengewoon lastig. Je zult hieraan moeten wennen. Is dit vooruitgang?

18. De resolutie van het scherm is slechts 480 x 320 pixels, terwijl nieuwe toestellen van andere merken al een scherm hebben met VGA-resolutie of zelfs 800 x 480 pixels (Sony Ericsson Xperia X1).

19. Geen games. De iPhone wordt standaard zonder spelletjes geleverd. Wil je een game, dan zul je daarvoor moeten betalen.

20. Geen camera aan de voorkant, oftewel videobellen via de snelle 3G-verbinding is onmogelijk.

21. De 3G-verbinding is volgens diverse tests van onder meer Tweakers.net en Automatisering Gids erg zwak, te zwak voor bijvoorbeeld een applicatie als Google Maps. De verbinding valt zelfs regelmatig weg, waarna het toestel helemaal opnieuw opgestart moet worden om weer verbinding te krijgen. Veel consumenten denken overigens dat de supersnelle '3G' verbinding iets nieuws is, maar het is 'gewoon' UMTS/HSDPA, iets dat toestellen van andere merken allang hebben.

22. Steve Jobs wil je doen geloven van wel, maar in de praktijk is de iPhone nauwelijks bruikbaar als zakentelefoon. Zo wordt data-encryptie niet ondersteund en kun je functies niet uitschakelen, hetgeen in veel bedrijven een standaardeis is. Daarnaast is het moeilijk of onmogelijk om eigen applicaties te verspreiden onder werknemers. Dit kan alleen via App Store, iets dat onacceptabel is als het gaat om gevoelige bedrijfsapplicaties. Ook is het voor veel bedrijven niet mogelijk om zelf applicaties speciaal voor Apple te ontwikkelen, omdat ze daar gewoon geen afdeling voor hebben.

23. De iPhone heeft geen FM-radio.

24. Je kunt in je gesprekkenlijst niet slechts één gesprek wissen, maar moet meteen de hele lijst legen.

25. De iPhone is extreem vingerafdrukgevoelig. Je blijft poetsen met het speciaal daarvoor bijgeleverde doekje. Daar moet je maar net zin in hebben.

Conclusie

Naast bovenstaande minpunten zijn er nog wel meer dingen aan te merken op de iPhone 3G. Het is dus bij lange na niet 'de perfecte mobiele telefoon', hetgeen iedereen - gezien de enorme mediahype - lijkt te denken.

Dit neemt echter niet weg, dat de iPhone wel degelijk een indrukwekkend mobieltje is met mogelijkheden waar andere fabrikanten nog niet aan kunnen tippen. Het toestel heeft ook veel pluspunten, met als meest geroemde pluspunt de enorme eenvoud waarmee de telefoon is te bedienen. De interface ziet er geweldig uit en werkt ongelooflijk soepel. En functies als de Safari internetbrowser, GPS, 3G, Wi-Fi en de prachtige multimediaspeler zijn natuurlijk nooit weg. Bovendien zijn al veel dingen verbeterd ten opzichte van de eerste iPhone en kan een aantal minpunten mogelijk worden verholpen via een software-update en applicaties in de App Store.

Voor veel mensen zal de iPhone 3G dus meer dan genoeg functionaliteit bieden en - minpunten of niet - vrijwel elke gadgetfreak zou best zo'n glimmende iPhone willen hebben. De iPhone is niet perfect, maar welk mobieltje is dat wel?

Van de 3gs kan ik niks vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

• Actief:  

Je moet ook kijken naar de pluspunten. Maar inderdaad de iPhone is niet "de beste telefoon". Die is er eigenlijk ook niet. Maar om een "goede" telefoon uit te kiezen voor het budget wat jij hebt, zou ik zelf gaan voor een i8910 HD.

Maar je had trouwens toch al een Sony Ericsson Xperia X1? Wat is daar mis mee dan? Aardig dure telefoon die je niet zomaar "weggooit"  of als tweede telefoon gebruikt of zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 109
  • 5.9k

• Actief:  

Maar Tom, volgens mij heb je nu de iPhone 3G uitgerekend? En niet de 3GS? Anders is die wel heeel goedkoop.

Nope, dat was de 3GS volgens de site van TikTak. Anyway, ik zou die telefoon nooit willen hebben. Kijk eens naar de Samsung Omnia HD, dat is echt een monstertelefoon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...