Spring naar bijdragen

HDMI 3 werkt niet vanaf laptop

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  314
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  51

Wij hebben een Samsung HD TV met 3 HDMI uitgangen. Daarnaast heb ik een HP Pavilion laptop. Toen ik deze pas had, heb ik de laptop met een HDMI kabel op de TV (HMDI3) aangesloten. Werkte perfect. Op een gegeven moment lukte dat echter niet meer, waardoor ik ervan uit ging dat de kabel kapot was. Ik had namelijk gehoord dat deze erg gevoelig waren en door het in en uithalen van de kabel uit de laptop (in de TV bleef hij zitten) zou ik me kunnen voorstellen dat de kabel toch kapot was gegaan. Een paar weken geleden op Dealextreme een HDMI kabel besteld (stukken goedkoper dan in Nederland) en gisteravond weer geprobeerd om aan te sluiten.

Lukte dus niet. Op HDMI 3 kreeg ik geen enkele reactie. Daarna DVD recorder uit HDMI 2 gehaald en de betreffende kabel vanaf de laptop in HDMI 2 gedaan, werkte, dus aan de kabel lag het niet. Aan de laptop dus ook niet, dus wij dachten dat het aan de TV zou kunnen liggen. Daarna dus de kabel (wishful thinking), maar helaas... helemaal niets...

Het lijkt er dus op dat zowel laptop, TV als kabel het prima doet, maar de combinatie HDMI 3 - laptop werkt niet meer... Ik hoop dat iemand weet waar dit aan zou kunnen liggen, want ik wil zo graag de programma die ik draai op mijn laptop ook zien op het grote scherm.... (veel relaxter...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 314
  • 2 weken later...
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  126
  • Actief:  

anders koop je een hdmi splitter als je geen garantie meer hebt. of is dat geen optie?

ps welk programma? :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 126

• Bijdragen:  314
  • Actief:  
  • Leeftijd:  51

Dat zou misschien logisch zijn (ik wist alleen niet dat die ook bestaan...), ware het niet dat de DVD recorder/speler het prima doet op HDMI3. Dus ga ik ervan uit dat de aansluiting het prima doet.

Overigens heb ik een paar dagen geleden nogmaals de instellingen van een tweede monitor nagekeken en aangepast. Mogelijk zijn die bij een automatische update aangepast. Op dit moment werkt het wel weer...

Laten we hopen dat er niet snel weer een update komt die de boel weer overhoop gooit....  ::)

Maar in ieder geval bedankt voor je reactie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 314

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  2 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...