koetjeboe0 Geplaatst Juli 4, 2009 Bijdragen: 17 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/03/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Juli 4, 2009 Hallo, ik heb sinds kort een hdmi-kabel om mijn laptop met mijn tv te verbinden dit lukt allemaal wel maar ik heb nu 2 ''verschillende'' schermen en niet op mijn tv hetzelfde als op mijn laptop maar op mijn laptop mijn bureaublad enz. maar op de tv kan ik gewoon dingen heen slepen door met de muis helemaal naar rechts te gaan en dan verschijnt het op mijn tv. hoe kan ik er voor zorgen dat ik 2 dezelfde schermen krijg dus als ik op mijn laptop zit ik precies hetzelfde zie als op de tv. ook heb ik nog een probleempje met het geluid, als ik een film kijk op de tv gaat het geluid nog gewoon via de laptop en niet via de tv. Hoe krijg ik het geluid op de tv? Alvast bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 17
Erwin. Geplaatst Juli 4, 2009 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 40 Delen Geplaatst Juli 4, 2009 Om ervoor te zorgen dat je het zelfde op je tv krijg als op je laptop moet je het uitbreiden van je beeldscherm uitzetten. Zie afbeelding 1. Voor het geluid. Is de HDMI kabel ook geschikt voor audio en niet alleen voor beeld? Dan moet je bij je geluidsinstellingen de output op HDMI zetten om het geluid mee te sturen vanaf je laptop, zal hiervan zo nog een afbeelding plaatsen. [verwijderd door de beheerder] Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
koetjeboe0 Geplaatst Juli 4, 2009 Bijdragen: 17 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/03/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 4, 2009 Het geluid doet het nu wel , bedankt daarvoor maar als ik beeldscherm uitbreiden uitzet krijg ik opeens helemaal geen beeld meer. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 17
Erwin. Geplaatst Juli 4, 2009 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 40 Delen Geplaatst Juli 4, 2009 was ook ff vergeten te melden dat je via de laptop een knop combinatie moet gebruiken om naar een extern scherm over te schakelen. Helaas is dat bij elke laptop anders. Ik zelf heb een acer en daarbij is het de blauwe FN toets + F5 Toetsje heeft een weergave van 2 monitoren zwart en wit. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
snor1991 Geplaatst Juli 4, 2009 Bijdragen: 618 Waardering: 14 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/19/08 Status: Offline Actief: April 12, 2015 Delen Geplaatst Juli 4, 2009 Dan moet je bij je geluidsinstellingen de output op HDMI zetten om het geluid mee te sturen vanaf je laptop Weet je hoe dat moet in XP? Want mijn tv die laat vershillende piepjes horen, want hij wil geluid ontvangen maar mijn video kaart verstuurd het geluid niet. Of moet ik hier een eigen topic voor openen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 14 618
Erwin. Geplaatst Juli 4, 2009 Bijdragen: 5250 Waardering: 101 Prestatiepunten: 50 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Juni 4, 2020 Leeftijd: 40 Delen Geplaatst Juli 4, 2009 je heb alles via een HDMI kabel aangesloten? Zou even goed nakijken of je HDMI kabel audio ondersteund. Weet niet precies waar het in XP moet zitten heb geen XP meer. Maar klik eens rechtermuisknop op het geluidssymbool in je taakbalk naast de tijd. Dan moet je bij de instellingen van je geluid komen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 101 5.3k
koetjeboe0 Geplaatst Juli 5, 2009 Bijdragen: 17 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/03/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Juli 5, 2009 Heb geen zwarte en witte monitor , wel een knopje dat er een beetje op lijkt maar dan kijk ik dat morgen wel even . Btw ik heb een Compaq presario CQ60 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 17
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie